Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de vleugel.... net wat minder TOP, maar niet naar het uiterlijk gezien behoorlijk mooi gebouwd...
wat me net wat stoorde (mij niet alleen) was dat er her en der wat carbon vezels uit de juiste lijn zijn gekomen en dus zie je zo wat vezels opzij gaan, die dan vermengt zijn met de glasmat... geen perfecte afgetekende lijn dus van glasmat naar carbon.
ook het rode en blauwe dat men er op spuit lijkt me nogal snel snel gedaan, want aan 1 zijde zie je dat de verf wat onder de mal doorgegaan is, en dus geen mooie rand vormt, meer zo een nevelige uitgaande lijn.
ook de 2 gaatjes waar de boutjes in komen , die komen niet mooi overeen met de moertjes die in de romp zitten... ik heb dus wat moeten vijlen. (1mm maar gelukkig)
het veertje dat het pendeldeel bedient zit in het kielvlak ingewerkt, en het is heeel erg straf. je moet met de hand al erg trekken om het neutraal te zetten, dus om nog eens UP te sturen moet er veel kracht komen.
dit gaat veel kracht en stroom van de servo eisen!
enig idee wat ik hier aan kan doen?
De veer voor het FW5 hoogteroer is 0,8mm staal. Maak je echter geen zorgen over "stroom en kracht", want een D47 bedient dient Z.P. (zonder problemen).
<<<Enig idee wat ik hier aan kan doen ?>>>
Mijn suggestie Vuurvosje : koop sabiet een SALPeter en "join the club"
Ciao,
Yvesntopic:
Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla Bla bla bla bla bla
FOTO's wil ik zien...
waar wil je fotos van zien?
waar wil je fotos van zien?
Oeverloos gebabbel over de flow hebben we nu wel gehad.
Plakken die hap.
Franzzz