En allemaal weer bedankt voor de input
Het knutselen in de pauzes is weer begonnen dus gaat vast goedkomen.
@ Ger,
qua stuwdruk ben ik +/- een halve kilo kwijt meer niet.
Heb net even het filmpje bekeken van op Appingedam en daar drukte de P80 om precies te zijn 7,56kg.
Waarschijnlijk dat ie nu met 1 nieuw lager en balanceren bij Martin een fraktie meer heeft gedrukt maar dat is zeker geen kilo :noo:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de kamer er nu uitziet, hij was toen nog zo brandschoon en dan heb ik meteen een leuk vergelijk voor dat er een andere ECU opkomt.
Mhhh, winterklusje voor na de maiden ;-)
Ook nu de wielen wat soepeler zullen gaan lopen zal ik ook iets winst hebben maar toch neemt dit niet weg dat ook al zal die loskomen met de P80 ik zoals die nu is het niet fijn vindt.
En los trekken is wel leuk maar is nou mijn inziens ook niet je van het.
Denk dat na de aanpassingen we eerst even gaan kijken naar de resultaten met een nieuwe ECU.
Ben al bijna instaat om gewoon en kompleet nieuwe te bestellen en mocht de andere dan nog komen dan zie ik wel weer (al blijf ik er een hard hoofd in hebben :-( ).
@ Michel,
Kijk nog meer die zeggen dat de snelheid meer dan genoeg was, geeft de volgende keer voldoende vertrouwen om gewoon te trekken
@ Andre,
Qua broekspijp aanpassing denk ik dus dat ik niet heel veel meer zal winnen (viel me trouwens op dat die van de F-18 een heel stuk dunner waren dan de mijne :Roll: ).
Heb een tijdje geleden voor de 2de keer een mail gestuurd naar Jetcat voor een prijsopgaaf van de P80 maar weer geen bericht terug :roll:
+ daarbij is er verder metr de motor kompleet niks mis, hij start elke keer bij de eerste poging en loopt super.
@ Gerald,
bedankt voor de foto

Misschien had jij de kist wel los kunnen trekken maar jah ik ben zo`n eigenwijs die een maiden niet uit handen geeft :roll:
En qua wielen klopt dat, die staan er gewoon recht onder.
De F-18 eigenaar schijnt nog harde wielen te hebben liggen dus maar eens kijken of die even groot zijn.
Anders gaan mijn harde Graupner wielen eronder, moet ik alleen even velgen draaien.
Kan nu wel een gasstart 120`er overnemen voor 1200 pleuries maar het blijft toch geld he.
Denk toch dat het eerst maar een ECU wordt, moet de Rafale nog maar een jaartje wachten :roll: (heb toch nog zat projecten staan :lol: ).