Nope, maar wel dezelfde kerel. Was de eigenaar van SD die toen door Thunder Tiger werd gekocht. Is vrolijk weer met iets nieuws begonnen en biedt weer dezelfde modellen aan (en meer)
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen verkeerd toerental hoor, ik denk dat ik mijn 3W200 héél scherp zal moeten afstellen om dat toerental ook te halen
Nu ben ik nooit zo voor 4-cilinders en 3D ivm de koeling, hoe gaan jullie dat aanpakken? (achterste cilinderrij wordt vaak te heet)
Welke shop heeft de beste prijs voor een DL222?
Beste prijs zal je altijd in Azie vinden. De DL-222 die ik zag lag bij HAROFLY voor 1600 euro; mooie prijs als je aan de DA-200 denkt.
Geen verkeerd toerental hoor, ik denk dat ik mijn 3W200 héél scherp zal moeten afstellen om dat toerental ook te halen
Nu ben ik nooit zo voor 4-cilinders en 3D ivm de koeling, hoe gaan jullie dat aanpakken? (achterste cilinderrij wordt vaak te heet)
Alleen de bijgeleverde dempers trekken wel op niet veel.
Post uw ervaringen maar met verschillende props en uitlaten, dan komt nog van pas. Momenteel heb je een 34x10, welke prop schrijft DL eigelijk voor?
Geen verkeerd toerental hoor, ik denk dat ik mijn 3W200 héél scherp zal moeten afstellen om dat toerental ook te halen![]()
Poe, 1600 euro voor een DL.....laat ie zich eerst maar bewijzen dan![]()
Er zijn heel mooie voorbeelden te vinden van baffels op flyinggiants, zo moeilijk is het niet, je moet er gewoon even tijd insteken... Maar een 4 cilinder blijft zoiezo niet zo geschikt voor 3D... dit weerspiegelt zich ook op wedstrijden. Bv in Tucson vlogen Gernot etc (heel wat anderen) met de DA 200 voor figuren maar voor freestyle allemaal met de 170...
Misschien is het verstandig om even een ringetje onder de kop van de inbus te plaatsen dan kan het linkje er nooit afschieten.