Dat is zeker. LRP ging ook al goed met de SPX en ze weten altijd veel power uit hun regelaars te halen.
Alleen jammer dat ze zoveel updates nodig hadden om hem nu probleem loos te krijgen.
De 3de versie blijkt nu goed te werken zonder problemen.
De Advanced komt trouwens ook met nieuwe software en die is dan thuis te updaten.
Maarja moet je wel 400 euro neer tellen voor een regelaar.
Over duur gesproken!!
Het is alleen zo jammer dat LRP wel steeds competatief is maar steeds maar tijdelijk. Na een jaar kom je niet meer mee met de rest als je een LRP rijd. Dus op dit moment is LRP qua regelaars wel een dure zaak om mee te blijven rijden...
Het probleem was dat de stock spec, die met oude technologie werkt (de technologie van de inmiddels 4 of 5 jaar oude Sphere), maar dan met andere software. De nieuwe SXX Stock Spec is aanzienlijk sneller, dankzij de nieuwe technologie uit de Sphere. Probleem was dat ze de Stock Spec te snel op de markt hadden gebracht door druk van buiten. Zoals de regelaar nu is hadden ze hem eigenlijk pas uit willen brengen.
De verwachting voor de toekomst is ook dat de grote sprong die we afgelopen jaar hebben gemaakt niet meer zo erg zal plaats vinden, en je zeker 2 jaar competitief kunt rijden met de SXX Stock spec, waarschijnlijk langer. Als je kijkt, de SPX bestaat ook al bijna 2 jaar inmiddels. maar moest afhaken doordat er opeens zo'n verschil werd gemaakt.
Wat dat betreft denk ik dat merken als Castle, Tekin, LRP, GM (en Speed Passion met de stock spec software update voor de GT2.0) allemaal behoorlijk gelijkwaardig zijn in prijs/kwaliteit verhouding. Enige die door de prijs hierbuiten valt is de Advanced, die door een prijs die bijna (of soms zelfs) het dubbele is van de andere regelaars.
En aangezien al de merken redelijk gelijkwaardig zijn, zou mijn keuze al snel vallen op de LRP en SP, die zijn makkelijker in te stellen, en gaan altijd hard

maar dat is een persoonlijke keuze. Helemaal die LRP regelaar is leuk in combinatie met de nieuwe Pulsar Touch Lader die ik afgelopen weekend in actie heb gezien. Zoals de Duitsers zouden zeggen.. ganz geil!