Leuk die spindels, heb daar ook wel naar gezocht, maar kwam alleen M4 tegen. (En dus met veel te kleine spoed.)
Wat niet perse leuk is, is de 'lager' ophanging van de laatste trap, waar de spindel aanvast zit.
Dus wat dat betreft is jou DIY optie vele malen beter!
Zelf dacht ik aan zo'n 25 tot 30 mm/sec, voor deze spindels en met een kracht tot 100N.
Met een pitch van 6mm/rev, heb je dan ongeveer 300 rpm nodig.
Heb een paar losse lead screws via BG gekocht, maar moet nog gaan testen..
Ooit eens een filmpje gezien, van iemand die een lineair actuonix actuator had geopened. Hierin zit ook een N20 motor met 1x diepgroefkogellagertje, niet helemaal netjes, maar mijn inziens beter dan die N20 hierboven... (Kan dat filmpje helaas niet meer terug vinden.)
Wat niet perse leuk is, is de 'lager' ophanging van de laatste trap, waar de spindel aanvast zit.
Dus wat dat betreft is jou DIY optie vele malen beter!
Zelf dacht ik aan zo'n 25 tot 30 mm/sec, voor deze spindels en met een kracht tot 100N.
Met een pitch van 6mm/rev, heb je dan ongeveer 300 rpm nodig.
Heb een paar losse lead screws via BG gekocht, maar moet nog gaan testen..
Ooit eens een filmpje gezien, van iemand die een lineair actuonix actuator had geopened. Hierin zit ook een N20 motor met 1x diepgroefkogellagertje, niet helemaal netjes, maar mijn inziens beter dan die N20 hierboven... (Kan dat filmpje helaas niet meer terug vinden.)