De Vliegtuigtijd hoop ik weer goed te benutten idd

.
Ey, Hannesie, ik vlieg wel weer ff voor met de MiniManta, wat een lol als je iedereen langs de rand met die helietjes ineens in elkaar ziet duiken! hahaha. Zit nu trouwens een Feigao binnenlopertje in.. hehehe
na een paar rondjes hebben de meeste wel door dat de vliegtuigtijd in is gegaan

. Leuk ook dat ie geen schade aan kan richten. Weegt ±120 gram en geen prop aan de buitenkant.
Wat Rene hier zegt klopt ook wel. Als je kanaalknijpers heb, en je wilt vliegen, dan MOET je rond gaan vragen om te kijken wie dat kanaal ook heeft. Dat helpt al snel mensen over de streep voor een gezellig gesprekje.
Ik wil het wel proberen hoor! Ik koop wel knijpers als ik van m'n stage af kom, Niek heeft al aangeboden om stickertjes met de frequenties te printen. FF met een paar man stickeren en we hebben een frequentieboard wat in ieder geval het proberen waard lijkt te zijn toch?
En Hannesie, idd GEEN persoonlijke aanval op jou! Ik ben het helemaal eens met jouw verhaal over verantwoordelijkheid en sociaal gedrag. Wat je voor ons doet is natuurlijk toppie! En daar willen we op deze manier gewoon graag bij helpen