Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat klopte er niet ? Wat is hrvel ?
Prima ! maar als je iets roept, onderbouw het dan.
staat er toch prima bij ?
ik zie maar 1 pull pull constructie
en wat er mis mee is staat er ook...
arie voor het staartpullytje gebruikteik altijd een krimpkousje, ik ben ook een vd gelukkigen die ooit een piruette du mord heeft gehad door dat pinneke
Ha Gerard, dat is een goeie, had ik geen moment aan gedacht, gelijk even gekeken, zit er dus bij beide in, maar dus niet effectief, de ene zit zelfs los, ga ik ook nog vastzetten, is het dubbel goed[emoji4]arie dat imbusje zit op de kopse kant in de holle as geschroefd als het goed is
Bij mijn Raptor is dat imbusje gewoon volledig afdoende. Gewoon in het midden een vlak kantje slijpen aan dat pinnetje, en het imbusje met wat loctite vastzetten, dan gaat de boel nergens meer heen. Niet het pinnetje inlijmen met loctite, want dat is zo'n gedoe met demonteren indien nodig.maar dus niet effectief, de ene zit zelfs los, ga ik ook nog vastzetten, is het dubbel goed
Ja, maar daar hoort ook een imbusje met vlakke tip in... Je hebt, vlak, snijring en punt.... Maar met een vlakke kant aan het "pinneke" was het probleem sowiso uit de wereld...bij mij was eigenlijk het probleem meestal dat dat imbusje zowizo niet echt vlak was op de bodem maar meer alleen met die snijrandjes op dat pinneke zat
vastkleien met locktite gaf nogal eens een kapotgedraaid kopke van dat imbusje, je herkent dat wel he![]()
bam !
year 2000 helicopter with modern 2019 telemetry.
nice