Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou willen dat ik zulke foto’s had….Oei, dat doe je toch wel héél erg mooi... Bijna alsof je naar werffoto's van het origineel kijkt.
Tja dat is juist Jan zijn kunst.Oei, dat doe je toch wel héél erg mooi... Bijna alsof je naar werffoto's van het origineel kijkt.
Misschien een vraagje wagen (algemeen scheepsbouw, schipperscafé), op fb of tijdens de beurs vragen.. (op beurs heeft mij iig zeer veel foto’s etc vd Happy Hunter opgeleverd) en wie weet wat of waar iemand nog mee komt.Ik zou willen dat ik zulke foto’s had….
Mischien is het mosterd na de maaltijd, maar zat hier ook niet iets bij tussen?3. Rubber slang was geen optie omdat de achterkant vlak moet aanliggen, en D passend D profiel heb ik niet kunnen vinden.
Mischien is het mosterd na de maaltijd, maar zat hier ook niet iets bij tussen?
Halfronde rubberprofielen met luchtkamer | Technirub
Want hier ga ik straks de Wouter mee voorzien... Die moet namelijk (vind ik) functionele fenders krijgen, ook al is dat mischien niet schaal.
Ik kwam die winkel heel lang geleden al eens tegen, en hoewel ik er niet heel vaak wat koop, zijn het wel ALTIJD "dingen die nergens anders te vinden zijn", als je snapt wat ik bedoel.Brutus, dank je. inderdaad, hiermee zou ik misschien iets hebben kunnen doen.
Ga deze tip wel onthouden, want als het eindresultaat straks toch niet helemaal naar mijn zin is, dan kan ik nog overwegen.
Dat MOET toch?Wel even een wrijftest gedaan om te zien of het zwart afgaf. Gr. Klaas.
Zo zijn ook de keerrol en de kaapstander aangepast.
Bij de rol betreft het een kleine aanpassing van de vier steunen onderaan en een paar immitatie boutkoppen bovenop.
Bekijk bijlage 566000
bij de kaapstander was het wat meer werk. Wel de basis volgens NVM tekening, maar deze verder uitgewerkt met oa.een montageflens, steunen bij de fundatie en natuurlijk de noutkoppen, en de 4 lange boutverbindingen rondom aan de buitenkant.
Bekijk bijlage 566001
Gr. Jan
Dat is niet mijn bedoeling, maar ik weet dat er her en der nog bouwprojecten van dit model lopen, en door mijn ervaringen te delen kunnen die projecten hopelijk beter worden uitgevoerd.En hoppetee: we zijn alweer in de jaloers wordt fase beland.
Prachtig.