rock crawling ?

vertel mij wat over het compleet maken voor de clodbuster...
er zijn op het moment gewoon nog geen mooie chassis te krijgen, punt 2 je moet 2 snelheidsregelaars gebruiken (brushless) wat ook niet goed is voor de kosten...

maar jah, bestellen die ARTR ;) dan kunnen we haast eens een echte meeting gaan houden :D en dan krijgen we eindelijk een beetje een nederlandse crawl community

ik zou gewoon een goedkope integy 55 turns hale, net zo goed alleen goedkoper

Die Integy motor is idd niet duur. Met een beetje zoeken heb je 2 van die Integy motoren voor het geld van die Tekin.

Waar hebben jullie de Axial AX10 gekocht? Heb al wat winkels gevonden waar de ARTR aardig leuk geprijsd is. Alleen koop ik liever niet in de US, daar heb ik hem echter wel het goedkoopste gevonden voor 220 nog iets dollar bij CK Rc Crawlers. Alleen ben ik altijd de lul als er iets uit de US komt dus ben bang bij deze ook. Ik heb hem ook bij RCMart gevonden voor stukkie meer daar is ie 260 dollar en verzenden is zo goed als het zelfde als bij CK RC Crawlers.

Ik heb hem gewoon bij mijn LHS (2brothers in bussum) gekocht.
Binnen 1 dag geleverd.

Daar kost de kit 269 euro uit mij hoofd.

Laatst bewerkt:
pff ik weet niet eens waar de mijne vandaan komt..
vaak moet je even proberen te mailen met die ckrc of rcp crawlers of rpp hobby of ze de prijs op de verpakking aan willen passen of als gift doen

voor onderdelen heb ik avak de mazzel, aangezien ik veel bij liquidrc bestel (bestel dus kleine beetjes voor verzendkosten van 0,99$)

De "vloeibare" is altijd oke ... Heb daar zelf ook al het nodige besteld en zelfs met bestellingen van 200 euro nog niet ene keer de douane hoeven te spekken ;)

Met onderdelen gaat het bij mij gelukkig vaak ook wel goed. Met een Kit denk ik dat de kans bij mij heel groot is dat ik moet betalen. Had laatst toch met onderdelen in een kleine envelop dat ik moest betalen en daar stond zelfs op dat het een gift was.

Jammer genoeg is de ARTR nog niet in NL te koop.

Alleen heeft die vloeibare helaas de Kits van Axial niet. Dus kan die helaas daar niet bestellen. Denk dat ik hem bij RCMart ga bestellen is ie wel duurder maar de kans wat kleiner.

De motor en misschien nog wat dingen ga ik denk ik wel bij die Vloeibare bestellen. Motor is daar niet heel goedkoop maar in combinatie met de verzendkosten is ie wel goedkoop :)

Denk morgen de ARTR maar bestellen :)

Sommige dingen zijn inderdaad iets duurder bij de vloeibare , ligt een beetje aan het merk ... Maar met de verzendkosten kom je uiteindelijk altijd beter uit als ergens anders :thumbsup:

Kits vanuit de States is sowieso niet interresant , die grote dozen doen ze veelste graag controleren hier op Schiphol en gift en dergelijke werken de meeste shops niet meer aan mee :evil:

Owww zo jammer met de huidige dollarkoers ... Maar goed .. We hebben altijd Azië nog :mrgreen:

De Axial AX10 Scorpion ARTR en de Integy Matrix 55 turns motor zijn onderweg.

Als ie binnen is denk ik gelijk wat dingen modden zoals je hem bij CK Rc Crawlers kan kopen. Ik moet nog even naar de regelaar zoeken en welke lipo's ik kan gebruiken of toch gewoon NiMh ofzo. Maar dat komt nog wel. Nu even wachten tot ie binnen is.

regelaar... zou voor als je brushless gaat doen op een gegeven moment de mamba max nemen (heb ik zelf ook in combinatie met een 890Kv outrunner)

Ik heb nog een genius 80 brushless regelaar. Zou deze ook een outrunner aankunnen? En welke outrunner gebruik je dan?

thanks voor antwoord.

je moet wel een regelaar hebben waar alles goed is in te stellen (liefst ook nog eens sensorloos)
pff welke ik gebruik,weet ik niet. maar holmeshobbies.com vekoopt meerdere hele goede BL motoren

Nog even een vraagje.

Je ziet aardig wat mensen die Beetle body gebruiken. Deze die hier onder dus! Weten jullie nog of deze te krijgen is. Hij is van HPI volgens mij maar hij is discountinued en kan hem ook nergens meer vinden. Iemand nog een idee waar deze te krijgen is?
Foto-MGXKCH8F.jpg

Ja ik had geluk met de Douane :) Gister keek ik even bij de Track & Trace en hij was gister in Nederland en bijna gelijk daarna al in Transit. Dus ik hoopte al dat ik niets hoefde te betalen, was dus gelukkig zo.

Ben van plan om de mod's te doen van CKRC de stage 2 mod's. Dan de elektronica inbouwen als ik nog een regelaar op de kop kan tikken. Ik wil voor de accu die battery/servo tray gebruiken die je op de vooras kan monteren.

Ik ben ook nog opzoek naar een geschikte leverancier voor me regelaar :(

Dacht dat ik er 1 had via Ebay maar toch was de regelaar niet op voorraad, een beetje jammer. Nu even wachten op me geld dan hem ergens anders kopen als ik de Tekin FX-R nog ergens kan vinden. Anders toch maar een Novak Rooster Crawler denk.

ik ben sinds deze week over van een oude super rooster naar de tekin fx-r, zo die past wel 4 keer in de rooster ;)

reageert heerlijk dit regelaartje en ook nog eens heerlijk in te stellen met zoveel leds er op. dus je ziet veel beter hoe hij is ingesteld.
en je kan ook nog een apparatus kopen om hem met de pc te programmeren...

deze heeft dus toch voor mij de voorkeur boven een novak

Back