Stephan Kertész
Forum veteraan
Is mooi zo, niet overheersend. Ik vind de kleinste blokjes soms ook net te groot.
En wat kleurt je romp mooi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor je positieve commentaar, dat geeft een mens weer moedIs mooi zo, niet overheersend. Ik vind de kleinste blokjes soms ook net te groot.
....................................................................................................tja, daar wordt je toch even stil van...............................en diep respect voor jou Piet .resultaat na 'slechts' 9 maanden bouwen;
Je hebt geen bericht gemist, ik heb bewust gekozen om geen voetpaarden aan te brengen, er zit zo al tuigage genoeg op.Prachtig gemaakt Piet ben jaloers op je werk.
Maar waarom zijn de ra's niet voorzien van paardtouwwerk. Als ik anatomy of ship bekijk, dan zouden de ra ermee moeten zijn uitgevoerd. Of heb ik ergens een bericht gemist?
Kijk hier maar eens rond daar worden middels foto's uitgelegd hoe ik de knoopjes leg om de blokken https://www.modelbouwforum.nl/threads/vaardigheden-tips-en-weetjes.269159/ tevens werk ik veel met kleine bindsels op dit model, wat het uiterlijk ook ten goede komt, ook dit word op een simpele manier middels foto's uitgelegd in de topic tips.... (dank voor het compliment)Prachtig werk Piet,ik heb al vol bewondering veel verslagen van u gevolgd en dit vooral uit interesse en bewondering voor u werk maar ook om ideeën op te doen ik ben namelijk ook de cutty sark van billing boats aan het bouwen en zit aan de tuigage de wanten en stagen vallen goed mee maar ik heb een vraagje over het knoppen van u blokken Of het nu vioolblokken,brasblokken enz. Maakt niet uit die knoopjes zijn altijd perfect is dit een speciale manier om het doen of gewoon enkele halve steken achter elkaar ik zeg maar wat ?
Nogmaals proficiat met u mooi schip .