Dank u voor de links naar de stickers. Daar kan ik wel wat mee.
Ondertussen begonnen aan nieuwe delen voor het chassis. Een van de uitdagingen is om nog zoveel mogelijk elektronica daar weg te bouwen en zo min mogelijk in de cabine (waarschijnlijk alleen de. Dus het plan is: accupack, rijregelaar en ontvanger in de kist en tank. Maar dit is een behoorlijke uitdaging. Ruimte is beperkt. Daarnaast dienen ook de draden minimaal te zijn. Ik heb er voor nu voor gekozen om voor deze delen maar eerst een steun te maken. Middels deze steunen zou ik dan alles netjes weg kunnen werken. En als laatste is het de bedoeling om (de nog te maken) tank en kist als afwerking te gebruiken. Eens kijken of dit allemaal wel gaat lukken. Het zal wel een aantal updates duren voor ik dat zeker weet.
Eerste stap: steunen maken
Met een dryfit lijkt dit in eerste instantie goed te gaan.
Delen zitten elkaar nog niet in de weg.
Accupack is te verwisselen (mits kist open kan)
Qua tank ... lijkt wel goed te gaan als ik een tank bouw die er vanaf de zijkant overheen geplaatst wordt.
Qua kist ... spannend. weinig ruimte over.
Qua draadjes ... nog geen idee. Eerst proberen of ik 8 servo kabels kan doorvoeren. Hier is waarschijnlijk wel een extra gootje nodig tussen frame voor kraan en laadvloer. Lukt het niet (makkelijk), dan misschien regelaar toch onder cabinevloer plaatsen.