Ben dus van plan deze kist volgend weekend te gaan maidenen... Heeft iemand nog tips?
Ik ga zowiezo (als die er is) alles nalopen met mn oude instructeur, voor als die nog wat ziet.. Maar goed, zal behoorlijk nerveus zijn, kan het ook aan hem over te laten om die kist te "temmen" maar ooit zal ik het zelf moeten doen, wil ook niet dat een ander mn Mustang maidend... Maar goed waar moet ik op letten? De motor is ook nog niet ingelopen, volgend de handleiding lijkt het makkelijker dan met een .40 het plaatje met de "nose-up" test staat er ook niet in... zou ook onverantwoord zijn met zo een grote prop... En moet ik de 2 aileronservos zo mixen dat als ik de master trim de slave ook mee gaat of is het beter om ze apart te trimmen? Zo ja hoe doe ik het in de lucht? Flap stand (flaperon) heb ik ook ontdekt
hoe ga ik hiermee om? Hoeveel uitslag mogen/moeten de ailerons maximaal hebben? Mja op de simulator maakt het allemaal niet uit waarmee ik vlieg, durf dan alles wel maar nu is het toch wel spannend!
Ik ga zowiezo (als die er is) alles nalopen met mn oude instructeur, voor als die nog wat ziet.. Maar goed, zal behoorlijk nerveus zijn, kan het ook aan hem over te laten om die kist te "temmen" maar ooit zal ik het zelf moeten doen, wil ook niet dat een ander mn Mustang maidend... Maar goed waar moet ik op letten? De motor is ook nog niet ingelopen, volgend de handleiding lijkt het makkelijker dan met een .40 het plaatje met de "nose-up" test staat er ook niet in... zou ook onverantwoord zijn met zo een grote prop... En moet ik de 2 aileronservos zo mixen dat als ik de master trim de slave ook mee gaat of is het beter om ze apart te trimmen? Zo ja hoe doe ik het in de lucht? Flap stand (flaperon) heb ik ook ontdekt
