Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel voor de tip. Zal ik maken.Albert, Nog een kleine opmerking m.b.t. het laadpunt. Tracht te voorkomen dat zich water verzamelt rond de vrouwelijke stekker onder het voorpiekluik.
Boor aan de zijkant maar een gaatje dat het water weg kan. Niet al te klein opdat het water niet in het gaatje blijft "plakken".
Gr. Klaas.
Dankjewel Tom. Die achterbolders heb ik er niet op gemaakt. Die heeft Klaas later ook verwijderd op zijn model dacht ik. Ben toevallig begonnen aan de hulp stangen aan BB en SB (of hoe heet dat?) op de midden bolder, zodat de sleepdraad er niet achter bleef hangen. Deze info heb ook van jou of Hans. En dank voor de nieuwsbrief. Groet, AlbertAlbert dit oplaad punt heb ik nog nooit gezien wel een goed plekje om het luik van de voorpiek te gebruiken de verlichting vind ik ook mooi en goed gedaan
Als je wat precies wil weten Hans heeft een echte werf tekening als je het hem vraagt dan kan die het misschien van een gedeelte een copy maken
Maar je moet wel rekening houden dat er veel dingen zijn veranderd in de loop der jaren zo zijn de achter bolders weg gehaald daar bleef de sleepdraad wel eens achter zitten we hadden toen in die tijd veel mannen als ze op de werf kwamen de brander op dit soort dingen zette
Ik heb een pdf bestand bij gedaan met de zeebrief laatste nieuws van de zeevaart en sleepdienst
Klopt inderdaad Klaas, maar nu is het wel droog gebleven in het voor onder,...Leuk hoor Albert! Kan voor nog wel wat ballast bij. Gr. Klaas.