Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De roeruitslag is onvoldoende en misschien ook nog het roer te klein.. Waarschijnlijk ga ik dus toch een groter roer en een stabilo bouwen beiden uit 4mm i.p.v. 8mm en laat dan meteen meer ruimte zodat het roer meer uitslag kan maken.
Nou, op zich vind ik het met de vliegkunsten méér dan meevallen, jullie zijn beiden voorbeelden van mensen die het wel op eigen houtje redden, maar daar zitten onvermijdelijk terugslagen of op zijn best, "plateaufasen" (wat je ook doet, het wordt een tijd lang niet meer beter) in. Niks om je zorgen over te maken, gaat vanzelf voorbij.Leer anders eerst een beetje vliegen met een schuimpje. Zelfbouwen is ook leuk. Reparaties zijn vriendelijker. Dan is leren vliegen met vallen en opstaan goed te doen. Anders met begeleiding op een club bijvoorbeeld. Goed luisteren(lezen) wat andere hier te melden hebben. Is echt goud waard. Ik heb in het verleden met helikopters lopen stoeien. De mensen die ermee stopte waren vooral gefrustreerd vanwege de hoge kosten en heftige schades. De mensen die voorzichtig begonnen met een fixid pitch helicopter en daarvoor de tijd namen hebben nu nog plezier met hun heli, waaronder ik zei de gek.
(..) Ik denk nog steeds dat dit komt door de (te kleine) afstand tussen vleugel en staart.. (..)