T-rex 600

Aaalie zei:
Perfecte kap 8) ! (vooral goed zichtbaar 8O :wink: ).

Het is me bekend dat de blanke lak hem doet glimmen, echter hij lijkt nu wel héél erg mat! Zie je dat nog weer na het aflakken?

Greetz van Aldert

alles wat nu mat is zal blinken als een spiegeltje. :wink:

zo net 5 liter 2K lak besteld met een nieuwe HVLP bovenbekerspuit.

kunnen we voorlopig vooruit ;)

aangezien ik toch niet tevreden was over de kap en in mijn hoofd al had besloten dat er een 2e komt, heb ik hem net even snel blank gespoten met een goedkoop spuitbusje.

de pinstripe strepen hebben wat gereageerd met de lak, maar dat was te verwachten, poep aan dat zie je niet op eenm eter afstand hahaha.

goed zat om gekke dingen mee te oefenen ;)
vind het niet eens zo gek met een spuitbus aflak "hack job" :)

IMG_0416.JPG

IMG_0418.JPG

IMG_0421.JPG

Gerard ,

Als hij echt niet bevalt heb ik nog wel een nieuwe witte kap liggen voor je hoor , ruil ik zo met je om .
Geen probleem !

Henk

Bestaat er een manier (hardware) om te zien wanneer je lipo terug moet laden. (tijdens het heli vliegen)
Of moet men een timer instellen om op tijd te stoppen.

Hoi,

Er bestaan lipo-savers : electronica met een felle Led die aangaat als je lipo onder een bepaalde spanning komt .
Moet je wel op een manier plaatsen dat je hem altijd kan zien .
En gewoon je timer zetten !

Henk

Gisteren is men T-Rex 600 maiden gemaakt. ( door de winkel waar ik hem besteld had) :P
Vandaag voor het eerst zelf poging ondernomen om te hooveren.
Het was precies een konijn :oops: Lang leven het trainingkruis :lol:
Had via men gsm videobeelden genomen maar krijg ze niet geconverteerd. :cry:
Via men PhoenixRC ging het blijkbaar beter dan in het echt.. :lol:

Aiki: waarom begin je met een t-rex600? mij lijkt het juist een van de slechtste heli's om mee te beginnen..
gaat lijkt me op deze manier een lange weg worden, of aat het al écht goed op de sim?
Alleen maar advies hoor, hoop niet dat ik iets verkeerd heb gezegt..

een t-rex 600 is door zijn grote vrij gevaarlijk, niet erg als je de machine 100% onder controle hebt maar om nou mee te leren vliegen?
wanneer zo'n grote CP heli crashed is er veel schade en dat gebeurd snel bij het leren, daarom lijkt mij een t-rex 600 geen goede beginners heli..

Back