Team Associated B4 factory kit

Ik heb een vraagje voor het bestuur van mvb (stuur ook wel een gewoon mailtje hoor) Maar bij Cw hebben jullie dan amb transponders te leen ? zoals bij bijv. gouda ?.

Greetz Florian

MaXX Cellrated Rc Freak zei:
Ik heb een vraagje voor het bestuur van mvb (stuur ook wel een gewoon mailtje hoor) Maar bij Cw hebben jullie dan amb transponders te leen ? zoals bij bijv. gouda ?.

Greetz Florian
hebben ze wel maar die mag je maar een paar keer lenen (geen flauw idee hoeveel keer dat is), dan moet je zelf een kopen.

Ok Thanks, ik wel van plan om er zelf 1 kopen natuurlijk :D alleen niet nu omdat het geld op is

En moet je lid zijn van mvb om een clubwedstrijd mee te rijden? Of kan je als niet lid ook eens meerijden?

vijf zei:
En moet je lid zijn van mvb om een clubwedstrijd mee te rijden? Of kan je als niet lid ook eens meerijden?

de week voor het BNK was er een clubwedstrijd van MBV die ik meereed als training voor't BNK. Dus ik denk wel dat 't (eenmalig) mag (Ik heb wel m'n FBA licentie)

cooper zei:
vijf zei:

de week voor het BNK was er een clubwedstrijd van MBV die ik meereed als training voor't BNK. Dus ik denk wel dat 't (eenmalig) mag (Ik heb wel m'n FBA licentie)

Jeroen, dat was geen officiele clubwedstrijd. Het staat op de kalender als Testwedstrijd.

Er zijn wel vaker mensen die mee rijden ook al zijn ze niet lid. Maar weet niet of je hiervoor ook moet betalen.

Mvg,
Joffrey

Gister in groningen onroad gereden met de B4 op nat asfalt en dat gaat met de standaard banden verrassend leuk en ging ook erg goed opzich :)

Lekker driften ging prima op de baan en dacht dat de banden wel slijtage zouden vertonen maar die keer dat ik op MVB heb gereden heeft meer slijtage achter gelaten.

welke winkels zijn er allemaal die team accociated b4 verkopen? in nederland en duitsland en/of andere landen en hoe duur enz.

Ik bestel altijd uit de US bij deze gast, nog nooit problemen mee gehad, een enkele keer extra douane kosten maar het prisverschil is dusdanig hoog dat je die er wel uithaald

Op het moment is er voor mij een brushless set onderweg die ik bij hem gekocht het.
De novak set kost bij hem 240 USD(185 EUR) tegen over 325 EUR hier

http://stores.ebay.com/RC-RACER-PARTS_Associated-B4_W0QQcolZ2QQdirZQ2d1QQftidZ2QQtZkm

Staat niet zoveel meer op omdat hij volgende maand een nieuwe website opent : associatedpartshouse.com

Hij heeft ook deze site voor losi onderdelen en andere fabrikanten zoals trinity novak, proline, rpm enz.

http://www.losipartshouse.com/servlet/StoreFront

Je moet natuurlijk niet voor een paar tientjes bestellen want dan heb je er weinig profijt van.
Ik heb er trouwens ook weleens wat onderdelen besteld die ik erg hard nodig had.
Heeft ie in een enveloppe gedaan en waren er in 4 dagen.
Sneller als onderdelen die ik in NL besteld had.

Even een vraagje aangezien ik ook zo'n BL set wil kopen, wat heeft dat aan verzendkosten gekost en moest je douane kosten betalen?

Verzendkosten waren geloof ik 17 USD (13 EUR)
Douane kosten weet ik nog niet omdat het er nog niet is.
Maandag verstuurd, komt denk ik vandaag of morgen bij mij aan.
Maar ik denk niet dat er extra douane kosten op zullen zitten omdat het maar zo'n klein pakketje is, die laten ze meestal gewoon door.

Je moet trouwens wel Paypal hebben om te kunnen bestellen.
www.paypal.com

Hoi,

Even een vraagje: Wat is nou precies het verschil tussen de RC10 B4 en de RC10 B4RS?

Groeten

Kijk effe op de site van de fabrikant of volg deze link:

Team Associated B4

Kort samengevat, de RS is een RTR dus met zender, ontvanger, servo, regelaar en motor de anderen hebben dat niet. De RS heeft goedkopere dempers en aandrijfassen.

Als je een B4 zoekt, stuur een mailtje, ik heb er eentje die weg mag.

Groeten

Jasper

Hallo is er iemand die het verschil weet tussen de B4 en de B4.1?

Kan een mooie B4 kopen maar weet niet of ik beter de B4.1 kan nemen??

De B4.1 is eigenlijk een auto met de kleine update's die door de jaren heen uit zijn gebracht voor de "gewone" B4. Met de B4.1 zal je echter niet sneller gaan. Als je voor een mooie prijs een gewone kan kopen zou ik die doe. ;)

Zo de B4 staat op de plank!

Ik heb meteen maar wat bandjes en velgen voor de B4 en B44 besteld.

Nu een vraag je over de inserts die daar bij zitten. Moet ik die smaller knippen ik zag dat iemand op MVB doen??? Het zijn Calibers en Goosbumps. Tapen hoeft niet hè? Zeker de voor banden van de B4 niet!!

Thanks

Back