Hmmm....
Dat die Boxer "een beetje zwaar" is, wist ik al.... Maar ik had niet verwacht dat ik bij de Big Lift 250 gram helemaal bij het kielvlak zou moeten aanbrengen om de boel in balans te krijgen....
Nu zit ik een beetje te twijfelen of ik de ontvangeraccu helemaal achter in de romp zal leggen, want dat is nogal een gedoe: luikje in de romp, lange draden voor de voeding....
Ik ben wat verbaasd, want de staartvlakken lijken mij massief hout toe, dus ik had verwacht dat de Big Lift wel wat gewicht op de neus zou verdragen....
Hij weegt nu met alle spullen er in maar nog niet gebalanceerd ongeveer 6,3 kilo (nog steeds geen enkel probleem) dus hij zal toch uiteindelijk dichter tegen de 7 kilo aan gaan komen.
Wat er nog gebeuren moet: de tank en craptrap moeten geïnstalleerd worden, ontvanger en ontvangeraccu moeten een mooi plekje krijgen, de gasaansturing moet nog gemaakt worden, en het zwaartepunt moet in orde. Ook moet ik nog stuurstangetjes fabrieken voor de rolroeren....
Vandaag ziet er uit als een regenachtige dag.... dus het zou vanavond klaar moeten kunnen zijn, je zult alleen nét zien dat ik een aantal kleine dingen voor de stuurstangen niet in huis ga hebben....