Hoi Mario, en vliegt hij al ...... ;-)
Ik ben erg benieuwd naar je zippy-r lipo's . Ik ben momenteel aan het twijfelen welk merk ik zal gaan nemen. Zippy-r is meer dan de helft goedkoper dan SLS ZX.
Ik vlieg niet mee in de top en zal dat niveau nooit bereiken dus tja, voor recreatief rondvliegen zijn de zippy's wellicht goed genoeg.
Enig ' probleem' zie ik in de levensduur, want wie zal zeggen hoeveel cycli ze meegaan ? Datzelfde geld natuurlijk voor de SLS . Dat weten we volgend jaar pas als er meerdere mensen meer dan 150cycli op hebben zitten.
Stel dat de zippy's maar half zo lang meegaan als de SLS dan maakt het qua kosten niet uit, DAN zou ik liever de SLS hebben, want volgens Cees presteren ze echt goed. Aangezien hij veel vliegt en ook wedstrijden hecht ik veel waarde aan zijn ervaringen.
Ik heb enkele malen gelezen dat de zippy's nogal uit balans kunnen raken, doordat er een of meerder cellen slecht(er) zijn geworden. In dat geval zou je natuurlijk die ene cel kunnen vervangen, dat is niet duur.
Maar ja, zitten we daar op te wachten ..... de tijd zal het leren welke de beste keuze is ....
Bas