Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de Sls weerstand is 21mohm bij 5 cellen gemeten met de duo
gr Cees
Dat ziet er alvast mooi uit!
Ik gebruik ook enkel nog 5.5mm pluggen. Ook voor de connectie tussen motor en regelaar. (Er zijn er zelfs die beweren dat de meeste problemen van de Jive komen door slechte connecties met de motor.)
Ik vlieg nog steeds met mijn 3700mAh 12S flightpowers van vorig jaar die doen het nog steeds prima na 150 vluchten zeker met de AC-3X.
2200rpm en 14° pitch? Met de AC-3X raadt Stefan P max 1900rpm aan voor een 90 size. Je zal zien dat dit meer dan genoeg is...
SLS ZX 26mOhm @ 50A 1.3Volt @80A 2.1Volt
Bij Zippy 76mOhm @ 50A 3.8Volt @80A 6.1Volt
Het verschil zul je dus zeker merken plus het feit dat de SLS ZXen een vlakke curve hebben maakt dit pakket tot een top pakket!
Greetz,
Michiel.
Ik heb de fout al gevonden
Ik had het pack geladen met van die puntige meet pennen die ik in de kabel van de lipo had gestoken, weet ik veel!!
Heb ondertussen de 6mm connectoren (zit overigens geen gaatje in Bas!!) er aan gesoldeerd en heb nu met een tweede pack 76 milliohm na het laden!!
Gr,
Mario
......... de SLS ZXen een vlakke curve hebben maakt dit pakket tot een top pakket!
Als ik het goed begrepen heb gaat de vergelijking niet helemaal op, omdat je nu een 6000Mah SLS lipo vergelijkt met een 4800mAh Zippy lipo.
We zouden eigenlijk een waarde moeten weten van een SLS lipo met de zelfde capaciteit.
Gr,
Mario
En als het weer mee zit krijgt de MP-XL-E morgen zijn eerste vlucht, ben benieuwd!!