Three Dee MP-XL V91 conversion naar Electro

Inderdaad een strak ontwerp zeg, er lijkt niks overbodigs aan te zitten.

Ik zie trouwens dat hij een extra heatsink op de Jive gemonteerd heeft. En er zit een SLS lipo in :-)

Bas

Ziet er naar uit dat er een nieuw soort wedstrijd gaat komen, en dat allemaal door de nieuwe Rigid!!

Pöting-Speed-Cup: 11.06.2009

Kalender: Veranstaltungen Bernd PötingModellflugschule Bernd Pöting
Flugschule
An diesen Termin erinnern
11.06.2009 *Die angegebenen Zeiten sind von Ihrer Sommerzeit-Einstellung abhängig.

Hallo,
hiermit möchte ich zum ersten Speedcup einladen, der Henseleit ist schuld, mein Gott bin ich wieder euphorisch, naja ich werde sehen wie es ankommt.
Geflogen werden verschiedene Disziplinen:
1. Höchstgeschwindigkeit, in einem vorgegebenen Fenster was die Höhe und Entfernung angeht.
2. Dragrace, mit Wende !!
3. Kreisbahnrennen, laßt euch überraschen .
Austragungsort wird Kreuztal Littfeld sein, der angegebene Termin ist Denkbar, steht aber noch nicht sicher fest.
So jetzt verhandel ich noch mit Jan,......so ein Three Dee Rigid als Prämie für den ersten Platz.......
wäre doch was.

Liebe Grüße
Bernd

Laatst bewerkt:
Mooi ontwerp, ziet er inderdaad erg clean uit! Ik vind de canopy wel weer mooi, opnieuw een "bad ass" look. Het tandwiel systeem ziet er ook prachtig uit.
Holco, ik ben benieuwd wanneer jij hem op de plank hebt staan ;)

Als ik de foto's uit het volgende bestand bekijk..:
http://www.finn.de/rigid/rigid.zip (bevat een hoop foto's van dit nieuwe model)

Viel mij op dat henseleit haar eigen witte case heeft voor de v-stabi?

Groeten,
Tjerk ;)

Tjerk,

Die witte V4.0 Vstabi gaat exclusief door Henseleit geleverd worden met een speciale setup specifiek voor de Rigid, er komt ook pc software bij met maar 2 pagina's, 1 voor de setup en 1 voor de gewenste gevoeligheid.
Het is dus zo dat als je de combo koopt direct een perfect afgesteld systeem hebt waar je meteen mee kan gaan vliegen.

Gr,

Mario

Setup.jpg

Parameter.jpg

Dat ziet er heel goed uit, zo te zien hebben ze het dus samen een deal gesloten. Dit is ook de reden tot verkoop van je AC-3X?

Klopt 1 gaat er weg, ondanks dat de AC-X3 perfect werkt wil ik als Henseleit freak natuurlijk wel de gehele setup zoals Jan adviseert in de Rigid:mrgreen:

Ik had begrepen dat de nieuwe V4.0 sowieso een stuk simpeler in te stellen zou zijn.

Natuurlijk wel mooi dat er al een specifiek startpunt is met de Rigid en de 4.0. Afstellen blijf je natuurlijk altijd naar eigen smaak doen.

De witte stabi was ook te krijgen voor de MP XL? Rond April zou de mini stabi uitkomen. Die of de witte van henseleit wil ik dan op de MP gaan zetten.

Mario, waar is die wedstrijd?

hmm 1:49 vanaf sittard. Even nadenken ;) Misschien wel leuk, en zie ik dat nou goed? 1ste plaats rigid cadeau? ;)

Laatst bewerkt:
Back