Ik schrijf toch helemaal niet dat er iets mis is met Neu, Castle of iets dergelijks?
Als je goed leest dan kan je ook lezen dat ik schrijf:"de topmotoren zullen elkaar niet veel ontlopen, dit geld dus ook voor Neu, Kontronik, etc"
En natuurlijk zit je niet boven de 85%, kan niet.
En jij kwam met de calculator en de opmerking:
""Zelfs voor de peak belasting ziet het in de calculator er nog steeds zo uit;
http://www.f5b.co.uk/sites/default/f....7.preview.JPG""
dus je had er vertrouwen in dat de motor dit onder piekbelasting zou doen.
We zijn gisteren op de club weer van onze krukjes gevallen van het lachen....
En of ik je zoek vlieg eind volgend jaar.
Geen idee, gaat me er ook niet om of ik iemand zoek vlieg, ik wil gewoon wat ervaring opdoen en proberen F5B in Nederland weer een beetje van de grond te krijgen.
Ik geef mezelf wel een aardige kans om constanter te vliegen dan jij.
Heb wat meer basis in het vliegen en ben ook nooit gestresst als ik vlieg.
Ik zag wel iemand die, als ie nu modern spul zou hebben, waarschijnlijk hoger zou eindigen dan jij , namelijk Joris Crevecoeur.
En als Gerben zich erop zou storten zou hij ook vrij snel in de top meevliegen.
Zelf zit ik een niveautje onder Gerben dus ik moet gewoon trainen en ervaring opdoen.
Nu ga ik even kijken of ik de Plettenberg in de Hawk kan proppen...
GJ