Johan, ook ik heb geen problemen gehad. En dat met 5.5KW met die eflight prop.
Ik heb echter wel de originele M3 bout van die prop vervangen door een andere waar een grotere inbus schroeven draaier in past, zodat ik hem goed hard kan aan draaien.
Let wel, als je een platte kant hebt over de hele lengte van de ass is het zaak om 1 van de 4 lipjes precies hier op te mikken zodat de bijde zijkanten van die lip nog net de ass mee pakken. Die je dat niet en zet je vlakke kant precies op 1 van de 4 insnijdingen dan zullen 2 van die lipjes verbuigen en je de prop A) scheef en B) niet goed vast zet.
Als je vlakke kant te breed is dan is het wellicht ook niet verstanding.
In jou geval, waarbij de vlakke plek slechte een beperkte lengte heeft zie ik niet in waarom het niet zou werken.
Je kunt overwegen alleen een extra vertraging te kopen voor $99. Dan kun je van vertraging wisselen (2 minuten werk) en heb je een extra vertraging om ergens anders op te zetten. Waar je bijvoorbeld met een RFM prop aan de gang wilt. Zeg een Hacker B50 met hoog toeren, hoog KV en een 15x16 prop met rechte spinner ofzo.
Tja, je moet een beetje rommelen met dit speelgoed. De beslissing ligt uit eindelijk altijd bij jou wat wel en niet een goed plan is.
Jos