Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Morgen gaat het weer flink waaien. Windvoorspellingen van hier voor de komende week, dramatisch als je wil heli/vliegtuig vliegen. Rest van Nederland zal hier in grote lijnen op lijken.
![]()
Kut met peren dus.. Wordt simmen dus de komende tijd. Phoenix is trouwens onderweg en verwacht ik komende week wel te hebben..
Kut met peren dus.. Wordt simmen dus de komende tijd. Phoenix is trouwens onderweg en verwacht ik komende week wel te hebben..
Join the club. Ik heb hem denk ik komende week binnen. Kunnen we multiplayer vliegen![]()
Prima maar waarom PB je me dan steeds?
Heb je al RF 4.5, dan kan dat nu al.
Nope. Clearview hier. Maar Phoenix schijnt voor heli's echt gaaf te zijn. Dus nog even geduld![]()
Ja met moeite maar is buggy. Ik heb de stick denk ik deze week al binnen dus kan dan wel alvast met Stefan simmen.. Jij een week later![]()
Hij is net weg uit China, ik denk ook snel, lijkt mij wel leuk een beetje online simmen, ik doe dat wel vaker met RF. Sommige gasten zijn echt goed daar.
Hij is bij mij de 16e vertrokken.. Dus met wat mazzel moet hij er komende week zijn. Stefan is erg enthousiast. Dus we zullen zien. De mcpx zender werkt erop.. Dus dat is wel gaaf..
blade mcpx lijkt wel redelijk op die in de sim. alleen kan hij minder goed tegen wind als in de sim. de grootste overeenkomst is de kracht in het motortje in het echt en sim. het flippen naar inverted lijkt 1:1 op het echt.