Topic defect Dagelijks heli beslommeringen..

Kut met peren dus.. Wordt simmen dus de komende tijd. Phoenix is trouwens onderweg en verwacht ik komende week wel te hebben..

Morgen gaat het weer flink waaien. Windvoorspellingen van hier voor de komende week, dramatisch als je wil heli/vliegtuig vliegen. Rest van Nederland zal hier in grote lijnen op lijken.

weer.png

Die site kijk ik ook altijd,...

Het is voor windsport, en als zij geen goede dag hebben, Dan hebben wij dat wel, ha ha. :banana:

Yep top site. zeker in de pro variant. Mij maakt het niet veel uit, veel wind = kitesurfen weinig wind = kitesurfen of heli/vliegtuig vliegen... ( ja ook met weinig wind kan ik kitesurfen ivm een kite van 19m2 die ik heb)

Kut met peren dus.. Wordt simmen dus de komende tijd. Phoenix is trouwens onderweg en verwacht ik komende week wel te hebben..

Ik heb net de dongle van dealextreme besteld, nu kan ik KGH simmen.

(KGH staat voor kost geen hol) wat weer refereert aan praktijken met downloaden enzo,... ;)

Prima maar waarom PB je me dan steeds?

Omdat ik een vriendelijke geste wilde doen en je vervolgens als een sociopaat reageert. Dus nogmaals. Veel plezier in je Leen Bakker inrichting en laat me nou toch gewoon een keer met rust.. Dus reageer niet op me.

Ja met moeite maar is buggy. Ik heb de stick denk ik deze week al binnen dus kan dan wel alvast met Stefan simmen.. Jij een week later ;)

Ja met moeite maar is buggy. Ik heb de stick denk ik deze week al binnen dus kan dan wel alvast met Stefan simmen.. Jij een week later ;)

Hij is net weg uit China, ik denk ook snel, lijkt mij wel leuk een beetje online simmen, ik doe dat wel vaker met RF. Sommige gasten zijn echt goed daar.

Hij is net weg uit China, ik denk ook snel, lijkt mij wel leuk een beetje online simmen, ik doe dat wel vaker met RF. Sommige gasten zijn echt goed daar.

Hij is bij mij de 16e vertrokken.. Dus met wat mazzel moet hij er komende week zijn. Stefan is erg enthousiast. Dus we zullen zien. De mcpx zender werkt erop.. Dus dat is wel gaaf..

Hij is bij mij de 16e vertrokken.. Dus met wat mazzel moet hij er komende week zijn. Stefan is erg enthousiast. Dus we zullen zien. De mcpx zender werkt erop.. Dus dat is wel gaaf..

Ja is een erg chille sim. Voor zover ik ze vergeleken heb komen ze ERG sterk overeen met het vlieggedrag van de helikopters die ik heb en heb gehad.

Idd, ook al denk ik dat hij niet zo vliegt als in het echt, misschien met de 4 nano-tech' s. Ook onderweg. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
blade mcpx lijkt wel redelijk op die in de sim. alleen kan hij minder goed tegen wind als in de sim. de grootste overeenkomst is de kracht in het motortje in het echt en sim. het flippen naar inverted lijkt 1:1 op het echt.

blade mcpx lijkt wel redelijk op die in de sim. alleen kan hij minder goed tegen wind als in de sim. de grootste overeenkomst is de kracht in het motortje in het echt en sim. het flippen naar inverted lijkt 1:1 op het echt.

In Clearview is hij trouwens ook behoorlijk realistisch. In heli-X is het niks :(

Hmm ik zie die mcp-x en ik heb weer zin om naar Brazilië te gaan, intussen hoor ik dit liedje in gedachten (stond bovenaan in de top 40 daar dus werd je er mee dood gegooid) 3 weken vliegen ook om, damn!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back