Topic defect Dagelijks heli beslommeringen..

Het is een experiment, maar ik vond deze wel aardig, en ik heb deze backlight voor de TX besteld. Allebei voor 13,- incl verzendkosten, en precies 200 gram. :D

Een reserve motor is nooit weg toch? Als er straks nog een tweede HK bij komt dan heb je hem al liggen. Persoonlijk zou ik alleen een motor niet bij HK bestellen, al dat gezeur met levertijd. Voor die 3,- extra euro bestel ik hem wel bij hem. 8)

2 worden het er helaas niet:D

Ze zouden contact opnemen en als er nieuws was, dan kan ik het in de ordernotities lezen...

Ben ook benieuwd;)

Komt goed. Duurt alleen langer maar het is toch pestweer..

Mooie canopy Tijn. In het echt zijn ze vaak niet extreem denderend maar dat zie je alleen van heel dichtbij.. In ieder geval smoelt het beter dan de stock canopy ;)

Je hebt gelijk. Zou ik ook gedaan hebben. Vind hem op de foto er best goed uitzien. Sowieso is pimpen van een HK leuk en niet duur.. Andere kleur maingear erop. Witte skids.. Dat soort geneuzel.

Het is niet alleen leuk, maar het kan ook nuttig zijn i.v.m. de zichtbaarheid. Er is niks erger dan de oriëntatie van je heli kwijt zijn.

Mhh, komt nou naar mij toe of gaat hij van mij af,....... BOEM! :(

Ach ja, weer een middagje knutselen,.. :mrgreen:

Op het moment dat je niet weet of hij op je af komt kun je beter snel je helm opzetten :tank:

Doe je hem al vlekkeloos op de sim Jelle?

Als je hem gaat doen maak er dan een filmpje van,.. :D

Ja, aan een looping is niets moeilijk op de sim :cool: Kan op de sim makkelijk inverted laag over de grond hoveren, tic tocs gaan ook al tamelijk (trage tic tocs dan toch), de eerste stap van een piroflip, rolls,.. Heb niet voor niets al 10 maand op de sim geoefent hé ;)

Weet alleen niet of er gefilmpt kan worden.. Maar er komt zowiezo wel ooit een filmpje vn men loopings :p

Een looping is wel zo'n beetje het makkelijkst in de sim. Maar ik zou er in het echt nog niet over piekeren :mrgreen:

Idd.. Heb er vertrouwen in.. Alleen hoop ik dat men staart niet uitslaat tijdens een looping want als ik snel van pitch verander dan slaat ie wel uit.. Maarja dat doe je toch niet tijdens een looping ;) Weet er iemand van jullie eigl waaraan het ligt dat de staart uitslaat en of er een oplossing voor is?

Zover ben ik nog lang niet maar voor dit soort handelingen moet je technische setup denk ik wel in orde zijn. Er komen best nogal wat krachten op je heli te staan.

Sowieso om te beginnen zou ik zelf de tailsetup op orde hebben. Dus niet gaan stunten met een goedkope gyro en een goedkope tailservo. Lijkt me dat dit gewoon goed moet zijn en goed=meer centjes uitgeven.

Ja weet ik maar de electronica vn de kds kan dat nog altijd makkelijk aan hoor, de KDS is echt nog van goede kwaliteit hoor.. Niet zoals dat Esky spul enzo.. ik zal voor de looping nog even de gain enzo nazien en kijken hoe hij reageert precies op alles. Hoop dat de bladen vandaag of morgen toekomen..

Ben benieuwd. Maar slaat de tail bij normale vluchten dan ook al uit? Want dat kun je bij een looping natuurlijk niet gebruiken..

Ja, dat zul je dan wel eerst moeten oplossen want dat ga je in de looping dus ook moeten doen..

Back