Hoi Patrick en Ton,
Je kan hier een poll van maken.
Dan krijg je meteen een goede indruk van mensen die mee zouden willen doen.
(Of ze dit ook uiteindelijk gaan doen is altijd afwachten)
In mijn ogen zouden de volgende opties goed kunnen:
Als stock klasses:
13,5t 0graden vaste motor / vaste regelaar
13,5t 0graden vaste motor / regelaar van vaste lijst
Als superstock cq modified
13,5t vrije regelaar / vrije motor kezue
10,5t vrije regelaar / vrije motor keuze
Zelf zou ik de 13,5t 0grd met vaste motor en vaste regelaar de beste keuze vinden voor echte stock klasse. En de 10,5t vrije klasse voor vervanger van de modified.
Samen met de keuze van een goede band (bv de sorex 36) zou ik ook weer overwegen mee te doen met de NK's in 2011.
Open inschrijven met verhoogd inschrijfgeld zou ik ook mee kunnen leven.
Als club is dat minder gewenst maar als we niks proberen gaat er ook niks verbeteren.
Te denken valt aan €100,- bij voor inschrijven voor 6 wedstrijden.
En voor losse wedstrijden eenmalig €10,- voor een licentie en €20,- per wedstrijd. Dit maakt €130,- voor het hele seizoen van 6 wedstrijden. Dat maakt het voorinschrijven ook nog enigszins interresant.
Grt,
Michael
Wie weet in 2011 ook weer NK rijder