o op die manier, ik snapte het al niet.![]()
in zo'n auto kan het wel rond de 80 graden worden en tja et blijft elektronica hè. verder is het een top zender
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
o op die manier, ik snapte het al niet.![]()
50C verschil lijkt me een beetje overdreven. Een doorsnee neodymium magneet die wordt gebruikt in een RC motor is volgens mij niet van dergelijke kwaliteit dat ie 150C kan hebben.Even voor de duidelijkheid een motor aan de buitenkant is kouder aan dan aan de binnenkant bij de rotor. Tel een graad of 50 op bij de opgemeten behuizing temp en dat is dan de temp van je rotor. Doorsnee neodyimium magneet kan rond de 150 graden hebben.
Verstuurd van mijn GT-I9300
Mijn eerste filmpje van de paar dagen oude mini e-revo. Gemaakt met een gopro op 120fps stand. Ben wel niet helemaal tevreden met de kwaliteit maarjaEr zullen er nog wel volgen in 720p.
Leuk filmpje, welke software gebruik jij?
Update 2 over mini e-revo. Heb vandaag veel op het strand gereden met mn klein neefje, en nu maakt hij soms een ratelend geluid als een van de wielen van de grond is. Ik denk dat er zand in de banden zit waardoor die ongebalanceerd zijn. Hoe krijg ik dat het best er uit?
.