Wat een Hawkeyes hier ! Maar inderdaad, wiel hoorde daar niet. Het was namelijk wat rommelig op mijn bureau en dan pak je al gauw het verkeerde setje van 4 voor een vlugge foto...
(sorry mannen, zijn allemaal gereserveerd, ik ben alleen de banden lijm/tape sheriff
De Intergy aandrijfassen waren niet goed. Ik was in eerste instantie enthousiast, omdat ze niet zoals mijn stockers tegen de skidplates aan sloegen (beetje krom).
Na een paar ritten kreeg ik ook last van de falende crosspins. Het gevolg daarvan is dat er zowel in je chassis als in je bulkhead een gaatje wordt geslepen door de uitstekende crosspin en je bent weer toe aan je volgende chassis....
Op Traxxas.com zitten wel wat Nico's met allerlei mogelijke oplossingen, maar ik koos voor de gemakkelijke weg terug naar stock.
Het overgrote deel van de gebruikers is niet tevreden, zelfs na prutsen.
Heb nu deze onderweg, zijn net uit. Als ze net zo goed zijn als ze er uit zien ben ik een happy camper! Laat nog weten hier hoe ze bevallen.
probleem met HR knuckes snap ik niet helemaal. Pivot ball door de knuckle heen in je arm schroeven, witte plastic washer er over heen met kleine gaatje naar voren en dan rode alu pivot ball cap vast schroeven.
Op traxxas.com kwam ik onlangs wel wat quality control issues tegen met de HR knuckles dus het zou kunnen dat jij net een maandagochtend setje hebt. Wat die problemen exact waren weet ik niet meer.
Eerst:
En dan:
Iemand vroeg over de GPM shocks. Ik heb 70K achter en 50K voor.
Het is met die GPM's wel klooien omdat de caps geen bleedhole hebben. Netjes luchtvrij vullen vergt een hoop geduld en vette vingers.
De Micro Sidewinder is NIET geschikt voor de 1/16's!
Volgorde die Nard noemt klopt, maar is eigenlijk niet zo interessant. Alle drie geven ze een enorme performance boost tov de stock VXL-3M, alleen kan de MMP t/m 6S voor de freaks. Sidewinder kan op 4S, maar dat is tricky! Zet de brandblusser maar vast klaar....
Als je nog zit te lonken naar een NEU of Lehner motor moet je ook de MMP hebben. Die slurpen zo hard dat dat noodzakelijk is.
Andere ESC met stock motor geeft je (veel) lagere temps, meer tuning mogelijkheden en vooral BRAKING POWER!
(handig als je gaat speedrunnen en stuurfouten moet corrigeren)
Klinkt overdreven maar de remkracht van een Castle ESC op 10-20% getuned met de Castle Link komt overeen met 100% remkracht van de stock regelaar.
Dussss, front flipping all over the place met 100%