Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Pffe nee ik vind ze zo lelijk ik heb hier banden liggen ze zijn een beetje kleiner als 1 10 banden :d dat kan niet zeker ?

Maar ja weet je laat het maar nu dat ik een 1/8 heb vind ik de grootere schalen toch leuker maar ik ga nog zien dus
en waarom moet dat om de warmte van de motor of wat ?

ja hangt er gewoon van af wat je wilt gaan doen. Voor snelheid en onroad rijden ga je inderdaad weer richting de revo`s en eventueel maar daar heb ik geen ervaring mee, schuim.
Als je wilt gaan bashen en ofroad wilt gaan scheuren kan je beter richting de summit banden. met nadruk op de banden (+ schuim) want de velgen zijn het zelfde voor zover ik kan zien.

Halo e-revo scheurneuzen,

:banana: Hallo, Ik heb sinds 3 weken een hagel nieuwe REVO 1:16 VLX brushless met 2.4 zender 5 a 6 keer mee gereden.
Nu wou ik vanavond even rijden en ja hoor servo geeft het op. Nu heb ik natuurlijk garantie hierop, maar het geval wil dat ik
er eigenlijk niet zoveel aan vind !! Misschien de leeftijd :rolleyes: ( 52 jr ) ook heb ik geen zin om steeds voor elk wisewasje van Nijmegen naar Den Bosch te rijden ( Toemen ).
Ik wil graag iemand, die heel graag een E- REVO wil hebben, maar nog niet genoeg heeft gespaard voor een nieuwe, blij maken met een z.g.a.n !
Alles is compleet met doos gereedschapjes, speed pion, lader, gebruiksaanwijzing etc
PLUS een hagelnieuwe Lipo Lader MAXTRAX 680 PLUS 2 nieuwe lipo's ( 3 x geladen ) Euro 104,95
ook nieuw in doos en dit alles met garantie !!

Totaal gekost Euro 424,90. Dit alles mag weg voor Euro 285,00 !!! :banana:

Hij is inmiddels een paar weken ouder, alleen de achter spoiler en kap heeft wat gebruikers-sporen de rest is echt zo goed als nieuw. Er is niet mee gesprongen !!
Als er nog iemand is die een revo wil, het complete spul mag nu weg voor E. 200,-
Kun zelf een nieuwe kap plus spoiler kopen en heb je voor weinig een z.g.a.n. E-REVO !!!

P.s. Servo is vernieuwd met een hitec-85 (beter als org. )

gr jeroen

Laatst bewerkt:
tja ik heb er al een. Maar de gene die hem wilt hebben, veel plezier mee.:o

En ja ik kon hem wel ergens anders bestellen maar dan krijg je er 2. En waarschijnlijk waren ze daar ook al op of je moet geluk hebben. Het probleem was dat ze niet te bestellen waren bij proline zelf. Ze moesten ze weer gaan maken. (machine staat niet 24/7 aan, te duur en niet nodig). En ik had hem besteld omdat mijn orginele revo body slechter werd. Hij was nog niet helemaal kapot. Dus even gewacht.

Runtime 1/16 E Revo

Hallo iedereen,

Binnenkort ga ik een 1/16 e revo (brushed) kopen maar ik vroeg me af hoelang je kan rijden op een 1200 Mah NiHm accu als de auto in de kiddie mode staat(50% vooruit, 50% achteruit). Weet iemand dat? Bijvoorbaat dank voor jullie antwoorden!:D

nee dat weet ik. Maar eigenlijk is hij voor mijn broertje en die heeft nog wat oefening nodig. Ikzelf koop een 1/10 VXL. Dus daarom. Maar is het echt maar 10 minuutjes?

oke, bedankt! Het zal in het begin vooral rustig aan gaan denk ik!;)
maar ik heb ergens gelezen dat je met NiHm accu's maar 1 keer per dag kunt/mag rijden. Omdat anders de levensduur hard achteruit gaat. Is dit waar of kun je makkelijk 2 á 3 keer per dag rijden met NiHm accu's?

Back