Traxxas Rally VXL topic

En de 1e staat alweer 2e hands te koop:confused:
Vraag ik me toch wel eens af waarom ze zo'n ding nieuw kopen en na een accu alweer weg willen doen.

En de 1e staat alweer 2e hands te koop:confused:
Vraag ik me toch wel eens af waarom ze zo'n ding nieuw kopen en na een accu alweer weg willen doen.
Misschien voldoet de auto niet aan de verwachting van de koper?
Ik koop ook regelmatig auto's die na korte tijd weer weg gaan.
Ik vind het leuk om alles te proberen en te testen en als een auto bevalt mag hij blijven en anders gaat hij weer snel de deur uit.
Ik heb nog geen drang gevoeld om deze traxxas te kopen maar ik vind de Ken Block versie er wel mooi uitzien.

En dat vindt jij een logische verklaring?
Als de auto niet zou bevallen hoeft hij de ken block ook niet, dan gaat t om het uiterlijk? Maar dan maak je een auto 2e hands door 100m te rijden en dan wegdoen

Ik vind het leuk om alles te proberen en te testen en als een auto bevalt mag hij blijven en anders gaat hij weer snel de deur uit.

Dit doe ik ook wel, maar dan koop ik niet een nieuwe maar een gebruikte .
zodra je de deur van de winkel ermee uitloopt heb je al geld verloren, dan kan je beter voor second hand gaan.

Laatst bewerkt:
Ach jah, er zijn nu eenmaal eigenaardige mensen op de wereld he..

Als hij liever een Ken Block versie heeft moet hij het weten.. Hij maakt er alleen maar dubbel verlies op..

Die ken block ziet er idd wel een stuk strakker uit, maar uniek ben je dan niet meer.
Zou persoonlijk wachten op een kale body van de fiesta of de mustang en die zelf invullen.

Ik heb een mogelijke verklaring gegeven.
Op basis van mijn eigen ervaringen.

Ken Block uitvoering heb ik alleen aangehaald omdat ik die persoonlijk wel mooi vind.

We hebben net even in de parkeergarage gereden (castellum alphen a/d rijn).
Lekker ruim en glad genoeg om wat te knoeien.
Natuurlijk zijn er ook filmpjes gemaakt. Als ze een beetje gelukt zijn komen ze online.

De swaybars doen goed hun werk!

Goed om horen!!

Ik heb net ook even getest, met de stock banden en de zachtere ansmann bandjes. De ondergrond waren hier gewoon klinkertjes die nog wat vochtig waren. Met de zachte ansmann bandjes had ik veel meer grip en was er sportief mee te rijden! echter had ik door de betere grip bijna constant griprollen, daarna terug de stocks erop om te vergelijken. Bij de standaard banden niets van griprol gehad, puur driften!

Nu is de vraag, ga ik als drifter houden, of tog maar sway bars monteren?;) Kun je met de spanning van de veren griprolls wat tegengaan?

grtzzz

Heb de sorex bandjes ook binnen gekregen. Dus die neem ik mee.

Ben net aan het sleutelen geweest om alvast achter een swaybar te maken. En die is aardig gelukt.

Mag ik vragen waarom je het aan de armen gemonteerd heb? Ik zit nog te wachten tot mijn setje binnenkoomt mar ik wil ze eigenlijk aan de dempers monteren.

De armen geven meer uitslag bij inveren dan de veren zelf. Een swaybar op de armen heeft daarom waarschijnlijk iets meer effect. Bovendien vond ik het zo het makkelijkst en het mooist staan.

Heb een klein filmpje. De mooiste (onboard) beelden zal Rickyyy wel plaatsen. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
De armen geven meer uitslag bij inveren dan de veren zelf. Een swaybar op de armen heeft daarom waarschijnlijk iets meer effect. Bovendien vond ik het zo het makkelijkst en het mooist staan.

Heb een klein filmpje. De mooiste (onboard) beelden zal Rickyyy wel plaatsen. ;)

Bij mij is ie NOCH niet beschikbaar, spannend!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back