ik weet dat de skidplate het laagste punt is , maar de maat vanaf de servo onderkant is van belang voor mij![]()
Is zeer afhankelijk van de veerspanning, maar bij mij is het tog 10-11mm, hangt dan ook vrij hoog bij mij.
grtzzzz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik weet dat de skidplate het laagste punt is , maar de maat vanaf de servo onderkant is van belang voor mij![]()
De advertentie:
Aangeboden:
Traxxas Rally brushless
Prijs:
€ 300,00
Omschrijving:
traxxas Rally
rood - wit
nieuw 100 meter gereden
weg wegens aanschaf Ken Block edition
Groep:
Hobby en Vrije tijd
Rubriek:
Modelauto's | groot | 1:5 tot 1:12
Datum plaatsing:
13-11-10
Advertentienummer:
395998692
Link naar advertentie:
wlmailhtml:{D8484E54-7886-4F97-A9A8...5/!x-usc:http://link.marktplaats.nl/395998692
En de 1e staat alweer 2e hands te koop
Vraag ik me toch wel eens af waarom ze zo'n ding nieuw kopen en na een accu alweer weg willen doen.
Misschien voldoet de auto niet aan de verwachting van de koper?En de 1e staat alweer 2e hands te koop
Vraag ik me toch wel eens af waarom ze zo'n ding nieuw kopen en na een accu alweer weg willen doen.
Ik vind het leuk om alles te proberen en te testen en als een auto bevalt mag hij blijven en anders gaat hij weer snel de deur uit.
Ik heb een mogelijke verklaring gegeven.
Op basis van mijn eigen ervaringen.
Ken Block uitvoering heb ik alleen aangehaald omdat ik die persoonlijk wel mooi vind.
Heb de sorex bandjes ook binnen gekregen. Dus die neem ik mee.
Ben net aan het sleutelen geweest om alvast achter een swaybar te maken. En die is aardig gelukt.
De armen geven meer uitslag bij inveren dan de veren zelf. Een swaybar op de armen heeft daarom waarschijnlijk iets meer effect. Bovendien vond ik het zo het makkelijkst en het mooist staan.
Heb een klein filmpje. De mooiste (onboard) beelden zal Rickyyy wel plaatsen.