Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is hier al vaker gezegd, maar oke, ik val wel effe in herhaling: je MOET niks aanpassen aan die auto.
Je kan hem lekker stock laten en met andere stock rally's de grootste lol op een baantje hebben (ik laat hem bijvoorbeeld gewoon stock m.u.v. evt andere bandjes).
Maar voor deze auto geldt ook weer: je kan het zo gek maken als je zelf wilt..
@bokkenrijder: welke ondergrond rij jij hem?
vindt een beetje moeilijk om elke keer een stukkie vlakke ondergrond te zoeken in de vorm van een parkeergarage e.d.
En op een vlak stuk asfalt elke keer de skidplate of servo evt.te moeten vervangen,of aan moet denken.
Was wat makkelijker geweest, de keuze, als de servo was omgedraaid om zodoende wat meer bodemvrijheid te creëren.
![]()
Ik maak de keuze aan de hand van de ondergrond. Als ik lekker op een buiten parkeerplek wil knallen dan neem ik de revo en de slash mee, voor als het wat minder glad terrein is.
In ondergrondse parkeerplaatsen enz is de rally echter helemaal in zijn element en daar is het ook de fun auto die het bedoeld is te zijn.
Natuurlijk voel ik ook wel aan dat traxxas de 1/16 uitmelkt op deze manier, maar so what? Dit is een leuke variant en als je nog geen 1/16 hebt dan heb je hier geen slechte auto aan die, mits je wat wilt investeren, makkelijk is om te katten naar een van zijn broertjes, mocht je je bedenken.
Voordeel van deze opzet van traxxas is dat de gezamelijke onderdelen goed leverbaar zijn, en betaalbaar blijven. Daar is toch niks mis mee?
:sleepy:Ik rij voornamelijk op het plafond (spiderpig, spiderpiiiiiiiig)