Traxxas Rally VXL topic

Ik weet zeker dat bovenstaande bewering niet met echte feiten kan worden onderbouwd en daarom slechts is gebaseerd op onfeitelijke informatie en als zodanig niet als waarlijk kan worden aangenomen. ;)

Ja, zo ziet een slash er inderdaad uit. Vaste bezoekers van dit forum wisten dit al, maar omdat dit de slash van Rolf is, openen we er even een apart topic voor, met slechte, bewogen foto's en onformatie die voor niemand echt interessant is. Duidelijk...

Maareh.. wat is nu je vraag? Of is dit enkel een "kijk eens dit is mijn slash" topic, want eigenlijk hebben we daar al iets voor, dat heet namelijk "showcases".
Hoe dan ook, dit lijkt me een tamelijk behoorlijk overbodig topic, niet?

In plaats van op een normale manier uit te leggen hoe hij het beter had kunnen doen ga je hem eerst ff lekker afzeiken.
Als je dit zelf als volwassen gedrag beschouwt zit je er toch naast ben ik bang.

Als je dat niet had gedaan had Emil waarschijnlijk niets gezegd en had je ook daadwerkelijk wat nuttigs kunnen bereiken met je reply.
Want je had gewoon een goed punt.

Op straffe van een permanente ban is mij helaas verboden op dit onderwerp terug te komen. Ik zal dit dan ook niet in dit, of enig ander topic doen. Ik reken op jullie begrip hiervoor.

ik kan geen foto's vinden van die clear body.
welke body is het??? ik gok de standaard rally body, maar het kan ook de fiesta zijn of (zeer onwaarschijnlijk) de mustang.

Laatst bewerkt:
tra7311.jpg

Die dus ;) (eerste hit in google als je op tra7311 zoekt)

jongens, tis lekker weer:yes::zon:, dus ga lekker rijden ipv op elkaar te letten

anders wordt het weer van :zon::arrow::onweer:, dus :proost: en rijden
:yes:

jongens, tis lekker weer:yes::zon:, dus ga lekker rijden ipv op elkaar te letten

anders wordt het weer van :zon::arrow::onweer:, dus :proost: en rijden
:yes:

Ik heb er al mee gereden voordat ik de foto's maakte, dus je ziet wat schade.
Volgende keer eerst foto's maken dus :mrgreen:

P1010573.JPG

P1010574.JPG

P1010578.JPG

P1010576.JPG

P1010575.JPG

De smoke is bijna 100% gelukt, alleen op het achterraam is het op sommige plekken iets donkerder.
Helaas wel 1 spuitfoutje bij het geel op de achterbumper.

De kleur is fluor geel en is veel feller in het echt dan op de foto (gelukkig)

Back