@ r-s racer, ja je kunt 2,2'' velgen monteren op de Rustler zolang ze maar 12mm hexes/meenemers hebben. Ik heb zelf ook 2,2'' RPM Clawz in gebruik.
@ rcsjonnie, Big Bores zijn gewoon hele goede veren, daar zul je echt geen spijt van krijgen. Helaas dat de body geen thread heeft en je dus inderdaad met spacers moet werken. Wellicht kun je een aftermarket body krijgen zodat het alsnog threaded wordt?
Mijn bestelling bij RC-Planet ging relatief vlot. Het pakketje heeft ongeveer 8 werkdagen op zich laten wachten waarvan hij er een stuk of 3 a 4 bij de douane heeft doorgebracht. STRC is goed verkrijgbaar bij RC-Planet. Als je serieuze plannen hebt dan laat het me even weten. Via dit topic, pb of eventueel MSN, dan wil ik wellicht ook nog wat kleine dingen bestellen
@ benny007, LiquidRC moet inderdaad ook razend snel verzenden. Heb inmiddels ook al zo'n vijf bestellingen gehad bij MSUK en top service/prijzen/verzendingen!!
@ DirtyRC ga ik eens onderzoeken, thanks voor de tip.
ps. de Badlands worden heel erg veel op de E-Revo's en ERBE's gebruikt, vaak in combinatie met of dish of Rulux velgen, ziet er stoer uit