Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
jip die heb ik gevonden:
trx4628X.jpg

maar ik vroeg me af of je niet gans die assen in metaal hebt?
trx1951.jpg

maar dan in metaal? goedkoop zijnze wel dus desnoods bestel ik me gewoon een setje zoals hieronder:
trx1953.jpg

die kosten maar 9,5euro dus mag dan al es breken...

Laatst bewerkt:
heb gisteren mn chassis dus wat aangepast om de turnigy lipo's te doen passen, het was wat knutselen maar ze passen nu perfect zonder al teveel moeite.

ziehier de fotos:

1st het tussenbalkje onder de ESC verwijdert met een soldeerboutje :)
batterijvak.jpg

Dan gezorgd dat de bedrading netjes wegkon langs de zijkant
en 2 zuigerpistons toegevoegd langs beide kanten om de dikkere lipo mooi te kunnen klemmen met het standaard houdertje.
uithollingbedrading.jpg

dan nog heel wat schuren langs de zijkanten van het batterijvak zodanig dat de lipo er netjes in schoof zonder te strak en te los te zitten.

ziehier het resultaat ;)
topviewlipo.jpg

Onder de 2 voorste schroefjes van de ESC bevestigingsplaat heb ik ook nog 2 kleine plastic washertjes gedaan zodat die lichtjes naar boven gericht is. Zo kun je de lipo er nog makkelijker onder schuiven.
De lipo paste echt perfect na deze kleine aanpassingen en het koste geen eurocent :)

zijkant.jpg

Voila, ik was gelukkig en de eerste test met de lipo was geweldig, wat een kracht! Ik rijd normaal met nitro wagens en had nog nooit een brushless wagen zien rijden dus ik verschoot toch wel eventjes :)

En nu rijden maar! :mrgreen:

Hoe heb je het plastic weggehaald voor de bedrading. Ik heb ook een turnigy en die past ook niet met de bedrading (ik heb een firestorm, geen rustler)

mvg Bram

Heb gisteren de mijne gekregen, de vxl.

Even mee gereden, maar wat een verschil met de stampede. Had niet verwacht dat er zoveel verschil tussen zat.
Wat een lekker stabiel bakje. Vvoor het betere gooi en smijt werk, en geen griprols meer.

Is ook sneller op zijn top, minder neiging tot wheelies, maar hij doet ze nog wel op commando, gelukkig..

Ik heb geen dremel.......
Kan het ook nog met iets anders?

mvg Bram

ik had toen nog geen dremel en heb dat tussenstukje gewoon met mn soldeerbout weggebrand/smolten :) De grote stukken wel gewoon afgebroken met een tang en de restjes wat wegsmelten eh ;) Daarna gans de binnenkant geschuurd tot de lipo past :cool:

tis wel een werkje maar ze zit nu wel als gegoten!

en die dremel is zeker een aanrader, voor 60euro hebje er al eentje:
dremel.jpg

passen veel boortjes en andere hulpstukjes uit en zeker de meite waard alsje zelf veel aanpassingen wil doen.

veel succes!

een nep dremel van ferm ofzo heb je voor €10 of €20 al

het 2e filmpje vind ik beter gefilmd
probeer de camera ook eens op de grond te leggen een stuk na de jump zal er ook wel vet uitzien

Laatst bewerkt:
Ik zal morgen wel kijken bij praxis ofzo. 10/20 euro is wel te doen

Solderen is ook wel een optie, maar gaat dat niet vreselijk stinken?

mvg Bram

Laatst bewerkt:
ik denk niet dat gesmolten plastic goed voor je is je kan er volgens mij kanker van krijgen natuurlijk niet zon grote kans maar toch

hey mooi gedaan, met wat voor camera film jij als ik dat mag vragen?
ben aan rond kijk voor een camera. en jou filmpjes zien er goed uit!:cool:

Ik heb deze camera gekocht en ben er inderdaad zeer tevreden over zal binnenkort es wa meer filmpjes posten, tis niet zo makkelijk om alles scherp te krijgen en der wat dynamiek in te krijgen maar zal es wat proberen te monteren enzo... Tis alleszins riskant want heb hem deze avond al omvergeknald met mn rustler, maar had geen schade... :worship:
--> JVC Everio GZ-HD5 3CCD Full High Definition (Hard Disk Drive Camcorder (HDD)), #GZ-HD5 - eXpansys Belgique

een statiefje en dan maar hopen dat je op tijd remt of der gewoon niet tegen knalt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back