Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb gisteren mn chassis dus wat aangepast om de turnigy lipo's te doen passen, het was wat knutselen maar ze passen nu perfect zonder al teveel moeite.
ziehier de fotos:
1st het tussenbalkje onder de ESC verwijdert met een soldeerboutje
![]()
Dan gezorgd dat de bedrading netjes wegkon langs de zijkant
en 2 zuigerpistons toegevoegd langs beide kanten om de dikkere lipo mooi te kunnen klemmen met het standaard houdertje.
![]()
dan nog heel wat schuren langs de zijkanten van het batterijvak zodanig dat de lipo er netjes in schoof zonder te strak en te los te zitten.
ziehier het resultaat
![]()
Onder de 2 voorste schroefjes van de ESC bevestigingsplaat heb ik ook nog 2 kleine plastic washertjes gedaan zodat die lichtjes naar boven gericht is. Zo kun je de lipo er nog makkelijker onder schuiven.
De lipo paste echt perfect na deze kleine aanpassingen en het koste geen eurocent
![]()
Voila, ik was gelukkig en de eerste test met de lipo was geweldig, wat een kracht! Ik rijd normaal met nitro wagens en had nog nooit een brushless wagen zien rijden dus ik verschoot toch wel eventjes
En nu rijden maar!![]()
Ik heb geen dremel.......
Kan het ook nog met iets anders?
mvg Bram
videootjes van mn Rustler
ben beetje aant zoeken hoe ik best kan filmen maar alleen ist nie zo makkelijk![]()
hey mooi gedaan, met wat voor camera film jij als ik dat mag vragen?
ben aan rond kijk voor een camera. en jou filmpjes zien er goed uit!![]()