is dat dat grijze plaatje dat achter men 82T tandwiel inzit ? dat pinnetje dat daar inzit is niet afgebroken
grt
Zit er toevallig een slip diff in dit model? Anders is proberen deze aan te draaien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is dat dat grijze plaatje dat achter men 82T tandwiel inzit ? dat pinnetje dat daar inzit is niet afgebroken
grt
grt
Nee het zit echt in de gearbox, die bij de spur is een ander pinnetje maar dat lijkt er heel veel op...
aah oke dus alweer die gearbox daar af halen pff maar ik krijg die niet helemaal open dat is niet echt de bedoeling ofwel
en ik heb er al aan liggen trekken aar ik krijg die (prul) maar niet open !!!
![]()
ja ik denk het ik ga het zo bekijken maar ik heb de standaard regelaar niet meer ik heb een speed passion 1/8
dus kan dat dan nog iets maken ? maar ik weet wat je bedoelt dat is het niet ik hoor hem gas geven en hij draait ook maar heel traag zelfs als ik dan de wielen van de grond hef ??
ik kan het altijd filmen ??
grt
ik zit nog altijd met het zelfde probleem kan iemand mij hier bij helpen dit is er een filmpje van [URL="- rustler VXL broken[/URL]
en dan nog iets wat is een goed en goedkope lipo voor de rustler VXL ?
ik rijd nu op trakpower 25C 11.1V 4900Mah deze rijd geweldig maar is ook geweldig duur
grt
Onbelast draaien de wielen nog wat, het lijkt erop dat er een of meer tandwielen in de differentieel stuk zijn. Om het zeker te weten moet de zaak wel opengeschroefd worden.....
Heb zelf gewone accu's van LRP, die leveren ook LIPO's
oke de gearbox ik ligt open maar er is niets te zien !! geen enkel stuk tandwiel of niets ?
ik zit nog altijd met het zelfde probleem kan iemand mij hier bij helpen dit is er een filmpje van [URL="- rustler VXL broken[/URL]
en dan nog iets wat is een goed en goedkope lipo voor de rustler VXL ?
ik rijd nu op trakpower 25C 11.1V 4900Mah deze rijd geweldig maar is ook geweldig duur
grt
misschien even je woonplaats invullen in je profiel,is er misschien iemand in de buurt die je kan helpen![]()
Hoewel het forum de plek is om dit voor te leggen, zou dit voor mij het moment zijn om bij een RC zaak binnen te lopen en het voorleggen. Misschien zijn er losse tandwielen te krijgen, en kan je het best alleen de kapotte vervangen.
Waarom alles vervangen als het niet nodig is?
Zoals ik al zei, IK zou op dat moment bij een RC zaak binnen stappen, je kunt natuurlijk even wachten op de volgende posts in dit topic.
En wat mij betreft mag MSN taal op MSN maar niet in een forum, en zet wat vaker een punt in je zin. Dat lees wat gemakkelijker. ;-)
oke bedankt
MSN taal ?
grt
daar dient een forum tog voor
Maw een correcte spelling leest ook beter. ;-)