Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
weet iemand hoeveel volt de standaard rustler VXL motor aan kan ?
grtjes Joeri
ik heb een rustler gekocht nu heb ik de motor en regelaar vervangen door een lrp regelaar en een vector motor 11 turns nu weet ik niet of ik iets fout heb gedaan pas bezig met elektro maar hij gaat harder achteruit als vooruit.
weet hier iemand raad mee?
alvast bedankt.![]()
Tsja...Dit gebeurt er als je je zoontje van 4 met je Rustler VXL laat rijden
![]()
Tot 50.000 toeren/min als ik me niet vergis. Dus iets van 14.5V ofzo. Maar kijk eens in de manual, daar staat dit allemaal in.
En dat is volgens de manual, dus je zou er waarschijnlijk nog iets boven op kunnen doen als je dit per se wilt...
2 * 4S in serie is 8S = WAY TO MUCH !!maar 2X4S lipo is te veel zeker voor de VXL motor ?
en 1X4S lipo kan hij volgens jou aan ?
2 * 4S in serie is 8S = WAY TO MUCH !!
2 * 4S in parralel is 4S = Nog altijd te veel imho
Heb je wel eens je Rustler op 3S gereden, ik vind dat al **** snel, meer is imho alleen maar overkill. Ik rijd zelf op 2S wat ik al snel genoeg vind.
daar deze controller (denk ik) max 3S gespec'ed is, denk ik dat 4s je levensduur zeer sterk zal verkortenZou je een filmpje willen maken de eerste keer dat je op 8S gaat rijden?
En als je 4S gaat rijden ook! Trek je er niks van aan, 2S is voor watjes![]()
Zou je een filmpje willen maken de eerste keer dat je op 8S gaat rijden?
en een brandblusser....
Ik heb met 8s gereden in een Slash, maar dan wel met een regelaar die tot 10s aankan en een 1300kv motor.