ik vind mat zwart ook mooi om te zien. en die link van jou is super met dat roest en zo, zo iets maken lijk mij ook nog een keer leuk om te doen. maar niet bij deze kap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
spijtig genoeg kan ik u daarin niet helpen :s
maar wat is der dan precies gebeurt met de esc?
iemand ervaring mee het opsturen van een esc naar traxxas nadat de garantie verlopen is? En hoelang dit duurt, ofdat die echt maar zoveel kost, en ofdat de verzendkosten te betalen blijven?
http://www.traxxas.com/PDF-Library/KC0431_Electronics_Warranty_ESP.pdf
weet er iemand wat voor heatsink er hier gebruikt werd?
en ook, wat is die chip die je daar ziet boven de motor?
![]()
Naar de winkelier gaan, kijken of je het via hem kan regelen aangezien hij de tussenpersoon is tussen jou en traxxas.
Als hij het niet kan regelen kun je contact opnemen met traxxas en aan hun vragen hoe het geregeld is met mensen die in het buitenland wonen. Als het ook voor buitenlanders geld dan moet je hem waarschijnlijk naar de importeur sturen en die stuurt het dan weer naar traxxas.
chip lijkt deze wel HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King Battery Monitor 2S $3.49
ik vind die vleugel wel mooi!!
thx voor de herkenning!
en dat is een E-revo wing, het werd erop gemonteerd met een mengeling van HPI wing mount onderdelen oa
Rustler FLM : FLM
Persoonlijk vind ik dit iets meer geslaagd
(ik weet het, crappy gsm kwaliteit + niet geverfd, excuses hiervoor, maar betere foto's volgen nog zeker!)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is dezelfde wing, maar dan op een Jato body op een Rustler
Heb wel meer dremelwerk moeten verrichten dan gedacht, maar het resultaat vind ik nu toch al geslaagd en ik ben blij dat de body perfect past op een rustler, ondanks het feit dat ik op de motorkap 2 grote gaten moest maken voor de shocktower en ook langs de achterkant een verticale doorgang moest maken zodat de hele achterste shocktower erdoor kon om de body perfect neer te kunnen plaatsen.
Na de paint, de GTR shocks en de verlengde armen die het geheel een verlaagd effect geven, zal nog vetter zijn (hoop ik).
En zo heb ik voor het eerst fotos laten zien van mijn rustler in volle ontwikkeling
Het wordt dus een straat rustler voor alle duidelijkheid.
zou de foto's wel willen zien!!