Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind mat zwart ook mooi om te zien. en die link van jou is super met dat roest en zo, zo iets maken lijk mij ook nog een keer leuk om te doen. maar niet bij deze kap

hallo jongens.
ik kom net van pk racing af. en nu is mijn traxxas rustler gemaakt. ging heel makkelijk ik hoefde zelfs mijn bonnetje niet te laten zien:D dus nu kan ik weer lkkr racen

het motortje was dood
ik zit te denken om binnekort een motortje op mijn autotje te kopen een borstelloze. welke raden jullie aan(moet wel water/stof dicht zijn)

hadden wij u vroeger bij de aankoop van uw rustler niet de raad gegeven om direct een borstelloze rustler te kopen?...

Sinds anderhalve week een Rustler VXL Rood.

Heel heel lang geleden had ik een Tamiya Big Wig. Ik gebruik 2 cell Lipo accu's en moet zeggen de eerste keer rijden met de Rustler is dan toch wel even wennen hoor wat een powerrrrrr.

Vandaag voor het eerst door het harde zand gereden dat was echt bruut hoor nog steeds veel vermogen en acceleratie.

Maar ja daarna zit het zand natuurlijk overal hoe maken jullie de VXL versie schoon kun je deze met enig beleid onder de kraan doen.

iemand ervaring mee het opsturen van een esc naar traxxas nadat de garantie verlopen is? En hoelang dit duurt, ofdat die echt maar zoveel kost, en ofdat de verzendkosten te betalen blijven?

http://www.traxxas.com/PDF-Library/KC0431_Electronics_Warranty_ESP.pdf

Naar de winkelier gaan, kijken of je het via hem kan regelen aangezien hij de tussenpersoon is tussen jou en traxxas.

Als hij het niet kan regelen kun je contact opnemen met traxxas en aan hun vragen hoe het geregeld is met mensen die in het buitenland wonen. Als het ook voor buitenlanders geld dan moet je hem waarschijnlijk naar de importeur sturen en die stuurt het dan weer naar traxxas.

weet er iemand wat voor heatsink er hier gebruikt werd?

en ook, wat is die chip die je daar ziet boven de motor?

base_rustler.jpg

Naar de winkelier gaan, kijken of je het via hem kan regelen aangezien hij de tussenpersoon is tussen jou en traxxas.

Als hij het niet kan regelen kun je contact opnemen met traxxas en aan hun vragen hoe het geregeld is met mensen die in het buitenland wonen. Als het ook voor buitenlanders geld dan moet je hem waarschijnlijk naar de importeur sturen en die stuurt het dan weer naar traxxas.

heb hem tweedehands gekocht... en ben er voor aant mailen ... ik post men bevindingen nogwel

thx voor de herkenning!

en dat is een E-revo wing, het werd erop gemonteerd met een mengeling van HPI wing mount onderdelen oa
Rustler FLM : FLM

Persoonlijk vind ik dit iets meer geslaagd
(ik weet het, crappy gsm kwaliteit + niet geverfd, excuses hiervoor, maar betere foto's volgen nog zeker!)
DSC00525.jpg

DSC00527.jpg

DSC00530.jpg

DSC00524.jpg

DSC00529.jpg

DSC00531.jpg

DSC00520.jpg

DSC00521.jpg

DSC00522.jpg

Dit is dezelfde wing, maar dan op een Jato body op een Rustler ;)
Heb wel meer dremelwerk moeten verrichten dan gedacht, maar het resultaat vind ik nu toch al geslaagd en ik ben blij dat de body perfect past op een rustler, ondanks het feit dat ik op de motorkap 2 grote gaten moest maken voor de shocktower en ook langs de achterkant een verticale doorgang moest maken zodat de hele achterste shocktower erdoor kon om de body perfect neer te kunnen plaatsen.
Na de paint, de GTR shocks en de verlengde armen die het geheel een verlaagd effect geven, zal nog vetter zijn (hoop ik).

En zo heb ik voor het eerst fotos laten zien van mijn rustler in volle ontwikkeling :p
Het wordt dus een straat rustler voor alle duidelijkheid.

Laatst bewerkt:
thx voor de herkenning!

en dat is een E-revo wing, het werd erop gemonteerd met een mengeling van HPI wing mount onderdelen oa
Rustler FLM : FLM

Persoonlijk vind ik dit iets meer geslaagd
(ik weet het, crappy gsm kwaliteit + niet geverfd, excuses hiervoor, maar betere foto's volgen nog zeker!)
DSC00525.JPG

DSC00527.JPG

DSC00530.JPG

DSC00524.JPG

DSC00529.JPG

DSC00531.JPG

DSC00520.JPG

DSC00521.JPG

DSC00522.JPG

Dit is dezelfde wing, maar dan op een Jato body op een Rustler ;)
Heb wel meer dremelwerk moeten verrichten dan gedacht, maar het resultaat vind ik nu toch al geslaagd en ik ben blij dat de body perfect past op een rustler, ondanks het feit dat ik op de motorkap 2 grote gaten moest maken voor de shocktower en ook langs de achterkant een verticale doorgang moest maken zodat de hele achterste shocktower erdoor kon om de body perfect neer te kunnen plaatsen.
Na de paint, de GTR shocks en de verlengde armen die het geheel een verlaagd effect geven, zal nog vetter zijn (hoop ik).

En zo heb ik voor het eerst fotos laten zien van mijn rustler in volle ontwikkeling :p
Het wordt dus een straat rustler voor alle duidelijkheid.

zou de foto's wel willen zien!!

esc

@ dafke ik kan je verzekeren als je met een 3S trakpower 4900Mah rijd
dan gaat je esc in vlammen op na een 10 min ik heb het zelf meegemaakt en als je me niet geloofd ik heb er foto's van maar ja dus door de hite kan de safe mode aan gaan

Zijn hier Rustler-eigenaars die ervaring hebben met het uitfrezen/dremelen van het chassis of draagarmen?

Ik zag deze op UltimateRC.com:, en vind de 'holle' draagarmen en chassis wel professioneler staan,
maar zou dit buiten het gewicht nog verdere voor-of nadelen hebben? (sneller breken?)

ultimate_rustler-089.jpg

ultimate_rustler-016.jpg

ultimate_rustler-033.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back