als ik mag corrigeren
puur de auto + onderdelen (hop ups) (dus zonder batterijonderdelen en radio) dan is het rond de 800 euro.
En pak 500-600 euro voor batterij + lader + radio + allerhande tools en verf enz. (dit was veel meer dan gedacht)
Ik wou veel tools en zelfs wat hop ups spreiden in de tijd, maar ik heb beslist om er zo snel mogelijk vanaf te zijn, vandaar ook het bombastische getal...
Ook verzendingen alleen al van alles samen, apart opgeteld, zal ook minstens 150 euro zijn. Maar dat bedrag zou ruimschoots overschreden worden moest ik alles dichter bij huis kopen.
Maar alles tesamen is het inderdaad niet weinig, I know. Maar ik heb nu echt wel alles en moet niets meer bijkopen.
Maar zoals nicksavagex al zei: dat is dan zonder kosten door ongelukken bijgerekend

(hoewel ik wel nog al mijn stock onderdelen heb + immens veel veizen)
Het zijn vooral de alu onderdelen die toch wel de grootste slokop zijn uit het budget...maar ik had toch een bepaald beeld voor ogen van hoe hij eruit moest zien en wou daar niet van afwijken, en vooral, ik wou hem ook gebruiken voor hoofdzakelijk 1 doel: hoofdzakelijk onroaden.
Ik vraag mij echt af nu hoe hij onroad tegen een Savage Flux zou presteren....Nard, wil je naar Gent komen?
Nuja, ik was al tevreden prestatiegewijs toen hij nog stock was en ik er effe mee kon offroaden, maar ik ben nog meer tevreden met de looks na alle aanpassingen.
Nu nog zien hoe hij zal presteren met die looks