Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, heb hier het apperaatje waarmee is alles kan in stellen:
1. running mode
2.drag brake force
3.cut-off treshold
4.start mode (punch) staat op level 3
5.brake force
6.revenge force
7.initial brake force
8.neutral range
9.timing
10.over-heat protection
11.motor rotation
12. lipo cells

ik zou gewoon testen als ie niet slipt tijdens het rijden maar je kan hem wel laten slippen door je spur tegen te houden en dan met wat druk op de auto de auto vooruit duwen zou ik zeggen dat het goed is. Zo staat het in het boekje van mijn bullet iig

@dark fire, heb jij de esc met 9 punch instellingen of met 4?

voor die met 4 is stand 3 nog redelijk agresief

onze rustler trekt met een 23T pinion op stand 4 iig geen wheelies, van de week komt er een 19T pinion binnen is kijken wat hij dan doet

ik heb een 19/90 vertanding
en maakt geen wheelies.
heb je de zelfde motor en dezelfde ESC?
ik snap je vraag niet helemaal.
6-cell en 7-cell nimh ,he:wink:

Laatst bewerkt:
ok, heb hier het apperaatje waarmee is alles kan in stellen:
1. running mode
2.drag brake force
3.cut-off treshold
4.start mode (punch) staat op level 3
5.brake force
6.revenge force
7.initial brake force
8.neutral range
9.timing
10.over-heat protection
11.motor rotation
12. lipo cells

Excuse, dat wist ik niet! Wellicht wat gaan spelen met de Punch mode dat wheelies tot het verleden behoren?
En wtf is "revenge force"?? :lol:

even een vraagje voor de kenners. kan ik twee 7cell 8.4v 3000mah nimh aan sluiten op mijn rustler zodat het 8.4v hetzelfde blijft maar de 3000mah verdubbeld zodat ik 6000mah krijg en daardoor langere rijtijden krijg?? of is dit niet mogelijk, of mss wel maar met een ander soort batterij?? merci:n00b:

Dan moet je ze parallel schakelen, zeker mogelijk.

Maar zal gewicht technisch en qua ruimte niet zo lekker zijn. Bovendien zou ik er voor zorgen dat de packs gelijk zijn aan elkaar (merk / mAh / slijtage niveau / kwaliteit van de cellen).

Als je perce langere rijtijden wil raad ik je een LiPo aan.

merci nard. ja ik zou inderdaad wat langer willen knallen. een half uur driekwatier rijden zou wel fijn zijn. zolang de motor en esc niet te heet worden natuurlijk. (geen speedruns, puur offroad fun lol)

merci lakigucci: zijn daar aansluitingen voor te koop? voor parallel schakelen van een batterij. of moet je dat zelf inelkaar knutselen? en hoe doe je dat dan? merci

merci lakigucci: zijn daar aansluitingen voor te koop? voor parallel schakelen van een batterij. of moet je dat zelf in elkaar knutselen? en hoe doe je dat dan? merci
ik weet dat ze voor de 1/16 e-revo vxl ofterwil MERV ( Mini E-Revo VXL ) een serie en paralel schakelings kabeltjes hebben, maar die kostel wel rond de 16-20 euro, Als ik jou was zou ik t gwn zelf maken d.m.v. wat kabeltjes te pakken, en de traxxas kopjes te kopen... ;)

Parallel
http://www.psr-shop.de/WebRoot/Stor...28BE/2477/popup_images_image_ROE_093064_1.jpg

Serie
http://www.psr-shop.de/WebRoot/Stor...tbs=1&iact=rc&dur=270&ei=KkmYTNXbEM2ROLO4qeEO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back