Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat valt best mee, als je geleidelijk op trekt en je slipper niet helemaal vast kun je er gewoon rustig mee rijden. Ik snap niet dat hun het afraden...Springt hij dan niet steeds met zijn voorwielen de lucht in?
Ik kreeg een mail terug van PK en ze raden de 3S echt af, behalve als je er spectaculair mee wilt rijden.
Maar de medewerkers van de zaak hebben toen met de auto blijkbaar gereden.Dat valt best mee, als je geleidelijk op trekt en je slipper niet helemaal vast kun je er gewoon rustig mee rijden. Ik snap niet dat hun het afraden...
ligt eraan , als de motor erg heet word dan is het natuurlijk wel slim om de gearing te veranderen maar , 3s lipo op een vxl dat is volgens mij niet eens meer leuk...Kan het ook met de gearing die er nu op zit?
Toen ik de manual las stond er dat je de gearing moest wijzigen.
Dat zeggen ze bij PK ook.ligt eraan , als de motor erg heet word dan is het natuurlijk wel slim om de gearing te veranderen maar , 3s lipo op een vxl dat is volgens mij niet eens meer leuk...veeeelste snel en veeeelste veel wheelies
![]()
Na het zien van de video ben ik helemaal overtuigd.
Welke lipo uit deze lijst zouden jullie mij aanraden (het liefst al met een Traxxas-stekker, anders weer extra kosten voor solderen)?
Ik raad deze van bohhyking aan. Is vele malen goedkoper. Scheelt zeker wel 30 euro. Deze heeft jammergenoeg geen traxxas stekker maar daar hebben ze al dit verleng stukje voor, dus je hoeft niet te solderen.
EDIT:
Ik zie dat Hackroader net iets eerder was.
Die 2S kan ook ja, maar die is 20C, dus dat gaat toch weer wat langzamer. En als je de afgelopen paar berichten hebt mee gelezen weet je dat hij geen 3S wilt. En dat verlengstukje komt idd uit US/HongKongWaarom dan niet deze:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 2S1P 20C hardcase pack (DE Warehouse)
1000 meer mAh (dus rijtijd) hij is alleen 20C maar lijkt mij afdoende.
Of 3S:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 5000mAh 3S1P 20C hardcase pack (DE Warehouse)
Hou er rekening mee dat het verlengstukje in het US warehouse is dus niet tegelijk met je accu komt!
Grappig typo.Ik raad deze van bohhyking aan.
Hoezo gaat die langzamer?Die 2S kan ook ja, maar die is 20C, dus dat gaat toch weer wat langzamer.