S
SCRT Pilot
Guest
Passen de zuigerstangen van de big bores ook in de ultra shocks dat je weet? En de piston dan weer om de andere zuigerstangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik weet hoe dat komt. Dan heb je hem te vast gedraaid. Daar schijnen ze erg gevoelig voor te zijn volgens een forumbeheerder of hoe je zoiets ook noemt van traxxas zelf. Dan gaan ze geloof ik ook lekken of doen ze dat niet bij jou? Je mag ze in elk geval echt niet te strak draaien.
te los is ook niet goed dat geef ik toe, maar er is ook een middenweg blijkbaar. dat zegt deze man van traxxas in elk geval.
Ben ik blij dat ik al anderhalf jaar de standaard ultra shocks gebruik zonder toevoeging aan alu parts!!!!!!
En ja en na een tijdje de piston plaatjes en o ringen vervangen dat moet gebeuren bij elke demper ook de big bores.
Hey Murky, heb je mijn PB nog gezien? Op het forum wordt een transponder te koop aangeboden
Ben ik blij dat ik al anderhalf jaar de standaard ultra shocks gebruik zonder toevoeging aan alu parts!!!!!!
En ja en na een tijdje de piston plaatjes en o ringen vervangen dat moet gebeuren bij elke demper ook de big bores.
Eigenlijk zou er een Zwitser vlaggetje op de gatenslash moeten. Moet je wel aandurven om zoveel weg te halen, blijkbaar een goede gok.