Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
btw

de 2wd kappen passen wel op de 4wd maar niet qua wielen in je wielkappen
er is tussen de 2wd en de 4wd een verschil in wielbasis

je kap word dus of voor de 4wd of voor de 2wd

Ik ga hier en daar wat rond kijken maar track rijden lijkt me erg leuk om te doen! Bij mij in de buurt hebben we een mooie plas waar ze ook zand afgraven/uitgraven/opzuigen of weet ik veel maar daar kun je ook lekker rond scheuren!

Misschien een goed idee om met onze bolides een dagje op de track te vermaken? Ik heb ook geen flauw idee hoe het daar werkt!

ja is mij best om daar een keer af te spreken,kost 10 euro per dag om er te mogen rijden.en alleen op wo,za en zondag open.
gisteren nog even me baantje verder afgewerkt,nu maar wachten totdat het droog is.
:mrgreen:

Hulp vraagje

Ben mijn achteras aan het vervangen. Heb de as nu inclusief koppelstuk los.
Hoe krijg ik de pin uit het koppelstuk/kogelgewricht zodat ik het kromme asje los van de rest van de as krijg?

Speciaal gereedschap nodig?

Thanks
Wouter

Laatst bewerkt:
Verwarmen met een fohn, of in warm (heet) water doen. Dan voorzichtig uitbuigen.

Bedoel je er uit drukken? Gebruik je dan een ander pinnentje en veel kracht? Of hammer?

EDIT.;

Begrijp het, volgens mij er overheen wippen met het sleuteltje!
Terugplaatsen is lastiger, dan moet ik gaan buigen volgens mij

Fixed!

Laatst bewerkt:
Als je het kunstof verwarmd, wordt het iets flexibeler. Door voorzichtig wat kracht te zetten kun je het kunstof zover uitbuigen dat je het koppelstuk eruit kunt drukken..

Dit soort dingen vind ik zo fijn aan dit sub, sub, sub, sub topic. Kom echt (bijna) nergens anders dan deze pagina :turn-l: Helemaal super en mijn complimenten!!!

Inmiddels ook een nieuwe body besteld de Illuzion Manta (voor de zondagen):
6dcc7f9cf94eef45f2c5bbbc694b899f.image.750x498.jpg

Kijk alleen net op de order ... Heb er volgens mij 2 besteld en betaald ...
Tevens een innertray en een Scott Douglas body, volgende week in huis!
Als er idd 2 Manta bodies komen, iemand interesse om de kosten te delen en over te nemen?

als ik deze heatsink + 2 fans ga installeren, hoe moet ik dan van de 2 stekkers 1 maken?
kan ik dan van de 1 de stekker afknippen en bij de ander een stukje isolatie weg halen en dan rood op rood en zwart op zwart solderen?
gaan ze dan niet op halve kracht draaien?

fankg.jpg

ik denk dat dat meer ligt aan de bec(of waar je het op aansluit;)) wat die voor stroom kan leveren, als dat genoeg is voor 2 zullen ze niet zachter draaine;)

ja ok, en die krijgt stroom van de bec van de regelaar, ja?!;)

stel die stroom i 5 ampere.
en je servos trekken 4
dan is er 1 voor je ventilatoren
als die dan per stuk 1 trekken, is er dus te weinig en zal of de bec het begeven, of zachter gaan draaien;)

die ventilatoren zullen iets in de orde van 0.1-0.2 ampere per stuk trekken. Wanneer je ze parallel aansluit volgens jouw idee zal dat dus verdubbelen en dus gewoon kunnen op je ontvanger. Wat je wel krijgt als er 1 ventilator net iets minder is al de ander (door vuil ofzo) dan zal deze snel stilvallen aangezien de stroom de weg van de minste weerstand zoekt. Maar goed dat vroeg je niet:)

fan2i.jpg

toch maar gewoon een enkele fan gekocht. voor 5.5 euro
zal van de zomer misschien wel handig zijn.
het fannetje zal niet veel soeps zijn. maar daar kan natuurlijk altijd nog een andere high rpm fannetje op als hij het begeven heeft

thanks for the tips anyways

fan2i.jpg

toch maar gewoon een enkele fan gekocht. voor 5.5 euro
zal van de zomer misschien wel handig zijn.
het fannetje zal niet veel soeps zijn. maar daar kan natuurlijk altijd nog een andere high rpm fannetje op als hij het begeven heeft

thanks for the tips anyways
Ebay?? Of waar kocht je die dan?

dat koelblokje met fannetje is te koop op rcmart.com geloof ik. Is van yeah racing. Ik heb er 2 van die op mijn wild dagger en zoals ik als voorbeeld gaf doet bij mij eentje het wat minder vanaf het begin al. Dus je moet er denk ik een beetje geluk mee hebben.

ach, de opbrengst van dit "cheapo" fan , zal niet erg hoog zijn, netzoals de levensduur, denk dat de luchtopbrengst dron de 1 á 3 liter per min. zal zijn,afhankelijk van de RPM's.
Resultaat , denk als je geluk hebt de temperatuur van je motor 1 á 3 graden lager zal zijn.
:cool:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back