Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus beter een orginele van traxxas kopen, of iets van integy of dergelijke, of iets uit een ouwe pc slopen??
ik weet niet welke pc jullie thuis hebben maar mijn ventilatoren hebben een afmeting van minimaal 12 centimeter. da valt niet echt in te bouwen.
kijk maar eens op je processor behuizing : daar zitten ventilatoren op die een kleinere afmeting hebben bv 50x50 0f 40x 40 meestal brushless uitgevoerd, dus is zeker een idee, alleen is vaak de voeding 12 Volt
En dan hoef je niet te vertellen welke afmetingen de fannetjes hebben in de flaptop![]()
Ahh de Scythe Ninja, heb dat ding ook nog hier thuis liggen denk ik in eens aan.
Ik heb trouwens geen fan op mijn CPU![]()
Ik had maar ergens wat luiden, wist niet waar de klepel hing (LOL)traxxas heeft alleen een fan voor de regelaar, niet voor een motor
en integy / yeah racing / 3racing allemaal 1 pot nat
en ik hoef geen ventitalor op mijn regelaar als de motor warm word
ik weet niet welke pc jullie thuis hebben maar mijn ventilatoren hebben een afmeting van minimaal 12 centimeter. da valt niet echt in te bouwen.
En anders misschien een opening aan de voorkant maken, a la het idee wat Q eerder schreef.
Yup : RAD -> CPU -> NB -> GPU -> RES/PUMP -> RAD
Heb wel 'maar' 1 GPU, ben geen fan van CF en SLI.