C
catzeiler
Guest
Ik heb mijzelf een tweedehands Slash 4x4 kado gedaan. Met borstelmotor. Welke brushless set kan ik hiervoor het best aanschaffen? Ben wel een beetje een newby maar wel helemaal gegrepen door de Slash.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eeeh dat lijkt me sterk Robin. Ze zijn net uit....Zijn er al mensen die ervaring hebben met die aluminium differentieelbehuizing die Leonardo laatst aanbood? En dan bedoel ik flinke ervaring waarbij de plastic behuizing het begeven zou hebben, maar de aluminium versie nog leeft.
Weet iemand of lagertje hier aan de voorzijde er vanaf de buitenkant word in gestoken of dat deze van binnenuit word gemonteerd?
![]()
Had dus een lekkend diff, heb net ander o ringetjes gehaald.
Nu zie ik dat er 1 binneste buiten zit
Moet de kant van de v-groefje langs binnen of buiten, want ik krijg da o ringetjes er niet goed in.
Ze moeten tog in het verzonken ringetje??
grtzzz en dank bij voorbaat
Gisteren kon ik mijn Slash, na een tijdje bashen, niet meer achteruit laten rijden. De remmen deden het wel. Het gekke was dat hij twee keer plotseling niet meer voorruit ging, maar alleen achteruit. Ik heb alles goed laten drogen, maar nu gaat hij maar af en toe in de achteruit. De VXL staat in de modus normaal, dus niet race of training.
Kent iemand dit probleem?
als je de blauwe o-ringen bedoeld, heb je dus een diff rebuild kit gekocht. daar zitten de juiste o-ringen in.
pest is met die krengen, ookal zijn je o-ringen niet lek. en je heb je diff op nieuw gevuld. dan krijg je de o-ringen er ook weer erg slecht in.
volgens mij worden die o-ringen tijdens het rijden wat warm en of uitgerekt zodat ze een haartje groter worden. en dan zitten ze niet erg lekker meer op hun plek