Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wel,ik ben eruit
ik zal waarsijnlijk een slash kopen met velineon VXL combo en een 8,4V pack.moet naar mijn mening genoeg zijn om wat mee te raggen.
Met een 8,4v stickpack wheelie's trekken is science fiction. Zeker in een auto als de Slash. (neem aan dat we het overde Slash hebben) Zelfs met mijn brushles set met 2s lipo lukt dat niet![]()
Ik heb een 5.5T Novak Brushless setje met een 2s Lipo, en krijg daarmee de auto op z'n rug. is dus wel mogelijk, mits je genoeg grip hebt uiteraard.en volgens mij ben je met 7-cell NiMh (8.4v) toch sneller als met een 2s lipo (7.4v)?
heb nog nooit een 7-cell pack gebruikt, dus kan het neit met zekerheid zeggen uiteraard. (dus als iemand mij dat met zekerheid zou kunnen vertellen, zou mooi zijn)
Loopt de regelaar en de motor niet warm (lees heet) met een 23 tands ?
Mij lijk dat hij zijn kracht niet kwijt kan en dat er dan veel warmte ontwikkeling komt.![]()
wat kan ik nu verwachten van een stock slash zo direct uit de doos.
met 2s lipo 8000mha ?
qua jumps en snelheid ?
kan hier mee gesprongen ?
ik heb een leuk crossbaantje hier in de buurt met wat lage heuveltjes
ik zie dat veel mensen al met andere motortjes rijden aldan niet brushless.
Zou inderdaad stock starten. Maar dat is een persoonlijke mening
Gezien de Slash 2wd is bied hij dan uitdaging genoeg. Upgraden kan altijd nog. Dit trouwens geen kwestie van alleen een andere motor en esc. Ook zaken als de schokbrekers heb ik onder de loep nemen. Bv. Door andere olie in de schokbrekers te doen. Maar goed..om erachter te komen wat er aan de Slash moet gebeuren zodat jij hem goed vind rijden, is het dus handig om stock te beginnen.
Succes!
Rinaldo
Edit: Even de N11 af...Lachen..Misschien eens samen rijden...
Ik vind (van de elecro auto's die ik tot nu toe gehad heb) de Slash de beste "out of the box" (in die prijsclasse dan natuurlijk)