Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De standaard banden hebben de neiging om zich vol met vocht te zuigen (en dat kan want er zitten ontluchtingsgaatjes in de velgen)
Dan worden ze erg zwaar en met eenbeetj flinke rotatie snelheid (bij een 3S b.v.) dan scheuren ze gewoon open. Zeker als het rubber al wat ouder is. Dat scheuren komt denk ik ookdoordat de standaard banden niet getaped zijn vanbinnen. Met mijn andere banden (die welgetaped zijn) heb ik dat probleem nog niet gehad.
jongens ik heb nieuwe motor gekocht
Speed Passion 10.5T Ultra Sportsman Brushless Motor
is het wat ik niet of het veel uitmaakt als 9t motor is wel 540 motor ik heb de swaybars zelf gemaakt werkt zeer goed wel voor dan gemaakt van
fietsspak er is filmpje op you tube dat swaybars for free die laat zien hoe temaken -2uybvEZNzU[/media] - How to make a front sway bar for the Slash
Die Beadlock velgen (met de switch banden) zijn een echte aanrader hoor.![]()
Je kunt de band namelijk ook nog weer een keertje los halen om de instert schoon te maken, en op te laten drogen. (was bij mij na de winter wel nodig.)
Ben zelf voor de 2.2 gegaan, niet de 2.2/3.0 vind een normale band gewoon mooier uitzien, en je hebt iets meer band over om klappen van scherpe stenen (of andere uitsteeksels zoals takken) op te vangen.
iig foto's maken als je hem klaar hebt.![]()