Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
weet iemand wat het maximale voltage is wat op de motor en regelaar mag van de slash 2x2. Zo ja, mag er een 3cell lipo op. en is het gezond?
Als de stock XL5 regelaar gebruikt wordt: Deze mag 9,6v hebben. De stock Titaan 550 12t motor kan maar 8,4v aan.
Een 3s lipo is dus niet zo gezond![]()
een 5.5t ezrun setje?ik heb 5.5t die mag je wel eens een keer proberen als je wil...
Ik heb wel interesse in de afmetingen, want ik wordt soms gek van het rollen.achter een custom swaybar van 2mm veren staal en 2 zipties5.5t power en geen rolls meer
wel ineens een idioot harde rear suspention misschien tog eens een 1.5mm proberen... Kan afmetingen geven als mensen geinteresseerd zijn... Nu nog eens kijken of ik een voor swaybar kan maken... En voor mensen me naar youtube verwijzen die swaybar word gemonteerd aan de bumper bracket en die heb ik gesloopt dus die heb ik niet meer
![]()
Bedankt, maar wil toch liever zoveel mogelijk zelf proberen te maken, maar kan het wel altijd nog als noodoplossing gebruiken.Ik had voor zo'n 25 dollar incl verzenden naar NL een swaybar set van Hot Racing op ebay gekocht. Kan natuurlijk ook....
ebay item nr 280489835248