Traxxas Stampede 4x4 topic!

leg mij nu eens uit hoe zo de auto lager gaat staan??


Niet! Zo verkort je alleen de veerweg maar.
De enige manier is om de stand van je schokbrekers te veranderen is dit:



Shock Mounting Positions
Big bumps and rough
terrain require a softer
suspension with the
maximum possible
suspension travel and
ride height. Racing on a
prepared track or on-road
use requires a lower ride
height and firmer, more
progressive suspension
settings. The more
progressive suspension
settings help reduce body
roll (increased roll stiffness),
dive during braking, and
squat during acceleration.
The suspension of your model has been set up for off-road

performance (position 2 on the front suspension arms and position

Dit komt van de site van traxxas waar ik eerder de link al van plaatste.
Krijg alleen het plaatje niet gekopieerd.
Maar het komt er op neer dat als je je schokbrekers verder naar buiten zet op je draagarm, je auto lager komt te staan



 
Ik snap dat je de auto verlaagd door de schokbrekers op een
andere positie op de A-Arm plaatst maar ik wil de auto zo verlagen dat
de auto op een Rustler 4x4 lijkt. Ik wil de auto namelijk ombouwen tot een
Rustler 4x4
 
dan zul je het beste met de armen aan de gang en een goed oplossing voor de body te vinden.

des noods verander je alle shocks voor kleinere.
 
Niet! Zo verkort je alleen de veerweg maar.
De enige manier is om de stand van je schokbrekers te veranderen is dit:



Shock Mounting Positions
Big bumps and rough
terrain require a softer
suspension with the
maximum possible
suspension travel and
ride height. Racing on a
prepared track or on-road
use requires a lower ride
height and firmer, more
progressive suspension
settings. The more
progressive suspension
settings help reduce body
roll (increased roll stiffness),
dive during braking, and
squat during acceleration.
The suspension of your model has been set up for off-road

performance (position 2 on the front suspension arms and position

Dit komt van de site van traxxas waar ik eerder de link al van plaatste.
Krijg alleen het plaatje niet gekopieerd.
Maar het komt er op neer dat als je je schokbrekers verder naar buiten zet op je draagarm, je auto lager komt te staan




Dit is ook niet de mod die ik bedoel, wat ik bedoel is dat je die fueltube in de schockbody doet ipv aan de buitenkant.


Zoiets wil je maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja inderdaad dat is wat ik wil maken maar welke body heb ik er voor nodig.
Ik ga ook nog andere kleinere shocks kopen en een oplossing voor de body heb
ik al. Als ik de auto klaar heb laat ik wel wat foto,s zien.
Laterzzzz
 
Is een standaard Rustler kap, van de nitro Rustler , maar vind de vxl persoonlijk mooier. Ultimate rc staat project shapeshifter waar dat filmpje van is.
 
ik stel het project wel even uit ook in verband mijn buget, eerst ga ik maar eens genieten en er een wedstrijdje meedoen. Bedankt voor alle reacties.
 
Mijn zelfgemaakte vleugel voor de Stampede 4x4 gemonteerd
met dubbeltape en gemaakt van multomap
kijk bij mijn fotoalbums voor meer info en foto's
 
Laatst bewerkt:
Mijn zelfgemaakte vleugel voor de Stampede 4x4 gemonteerd
met dubbeltape en gemaakt van multomap
kijk bij mijn fotoalbums voor meer info en foto's
 
Ik merk dat de Stampede een beetje kraakt als ik hem op en neer laat gaan, ik
denk dat er zand tussen zit weten jullie hoe ik datmoet verwijderen.
p.s de vleugel heb ik er al afgehaald, was toch niet zo'n goed idee.
 
Ik merk dat de Stampede een beetje kraakt als ik hem op en neer laat gaan, ik
denk dat er zand tussen zit weten jullie hoe ik datmoet verwijderen.
p.s de vleugel heb ik er al afgehaald, was toch niet zo'n goed idee.
Misschien zit er wat zand tussen de schroef en de draagarmen, gewoon los halen en schoon blazen, misschien met een doekje langs gaan en het echt school wrijven.
 
Weet iemand hier of er al stevigere aandrijfassen te krijgen zijn voor deze auto?
Heb hem nu een half jaartje en ben aan m'n derde setje assen bezig.
En ja, me slipper staat goed afgesteld
 
Back
Top